23 Kasım 2015 Pazartesi

Kuzenim Ah�rda Zorla Bana Sahip Oldu

Merhaba ben Arzu, 22 ya��nday�m Bing�l�de ya��yorum. Asl�nda t�m akrabalar�m burada ya��yor, ben do�ma b�y�me bural�y�m. T�pk�, ailemin t�m fertleri gibi� Size ge�en g�n ba��mdan ge�en bir olay� yazmak istedim, zira anlatmazsam �atlayaca��m.Ge�enlerde annem bana Teyzen gillere gitme Ahmet�in sana bak��lar�n� be�enmiyorum dedi ama ne fayda teyzemi de teyzemin ailesini de da seviyorum, annem arada teyzem oldu�u i�in bir �ey de diyemiyordu. Neyse Ben s�k s�k olmasa da arada gitmeye devam ediyorum. Teyzemin k�z� G�ll�han ile bir g�n bakkala gittik �ikolata filan almaya geldi�imizde teyzem evi temizlemi� bize k�z�yordu, iki kaz�k kadar k�z arada cirit at�n diye ama ne fayda teyzem bana �ok k�zmad�, hep G�ll�hana ba��rd�. O s�rada Ahmet beni ka� ile �a��rd�, Ahmet 20 ya��nda, severim de k�pe�i beraber b�y�d�k, sen eve gidiyorum de ��k arkada bekle beni ben 10 dakikaya geliyorum dedi, senle bir �ey konu�aca��m. Ben k�m�rl�kte bekliyorum saf gibi Ahmetin beni samanl�kta sikice�ini nerden bilebilirim.Biz k���kken Ahmet bana �eker al�r ben ona am�m� g�sterirdim, elinde �ekerle gelmi� g�l�yor �aka yap�yor ama ben sinirli bir ifadeyle art�k kocaman olduk dedim. G�ld�m eee hem ben sana �eker versem sen a�ar m�s�n? D���n dedim, g�ld�m. Asl�nda g�rmekte istiyordum hi� g�rmemi�tim sik nas�l bir �eydi?
Ahmet �eker vermene gerek yok a�ar�m dedi, Ahmet beyaz tenli, yak���kl� bir adamd� sikini a�t� kocamand�. Ben g�ld�m ama o bana yalvard� nolur, sen a� ben de g�reyim ne olacak ben a�t�m bak dedi, a�t�m. De�di�im mi dedi�inde olmaz dedim ama de�se ne olacakt� ki, de�dirdi, ara ara bacaklar�m�n aras�na itiyordu zevkliydi de kocamand� siki am�m�m dudaklar�na de�di�i i�in zevk al�yordum.O s�rada ne olduysa oldu duvara s�rt�m dayal�, a�z�m zevkten tavana do�ru bakarken birden ���klar s�nd� sanki. Baca��m�n aras�nda derin bir ac�, Ahmet �st�me aband� ittim ama gitmedi, sadece t�m g�c�mle itti�imde ac�lan aral�ktan sikinin ba��n�n am�ma girdi�ini g�rd�m. Aman off ya ne olacakt� ne yapacakt�m art�k girmi�ti gibi. Daha ba�� girmi� d�nyam kararm��t� ve Ahmet�in siki kocamand�.Ahmet g��l� bir yap�ya sahip biri ben g��s�z savunmas�z bir k�z�m ne yapabilirim, birden bire itti beni duvara ve t�m g�c� ile aband� bana durduram�yordum azg�n adam�. Ben art�k ac� bitti t�m� i�ime girdi yeter �zd�rap derken daha da sikinin girdi�ini hissediyordum, am�m resmen yan�yordu ate� tutmu� gibi.

Birden Ahmet g�vdesini geri �ekti bakmak i�in bakt� ben de bakt�m ama ac�dan a�l�yordum, Ahmet�e yalvard�m durmad� �z kuzenim bu gibi bir �eyi bana nas�l yapard�, e�ildim bakt�m siki tamamen i�imdeydi. Sanki tazecik am�m y�rt�lacak gibiydi ki az bir �ey ��kartt� sikine bak�yordu, benden uzundu Ahmet arada da g�zlerime, sikinin �st�ne bakt�m kan vard�, am�m y�rt�lm��t�, evet�
Neredeyse tamam�n� ��kartt� ama hala ba�� i�indeydi Ahmet�in sikinin am�m�n i�inde birden t�m g�c� ile yine vurdu, beni duvara iyice yaslay�p Arzu seni �ok seviyorum buna mecburdum seni alaca��m dedi ama Ahmete varmak istemiyordum ki, b�yle bir �eyi hi� d���nmemi�tim olmazd� seviyordum ama o g�zle de�ildi de her siki i�ime girdi�inde �lecek gibiydim, resmen �lecektim en sonunda Ahmet h�zl� h�zl� nefes ald� ve birden durdu, sikini yine de i�imden bir s�re ��kartmad� ama ben a�lay�nca a�lama g�l�m derken sonunda ��kartt�. Siki ��k�nca i�inden beyaz bir s�v� ile kar���k kan geldi inan�lmaz korktum.S�v�n�n ne oldu�unu bilmiyordum inan�n.Ama gelen kan benim bozulma k�zl�k kan�md� bundan emindim.Art�k a��lm��t�m ne yapacakt�m �aresiz �a�k�n g�zlerim ya�l� �ekilde kala kald�m.Ahmet�i �ld�rsem ne i�e yarad�.Aileme s�yleyemezdim kan davas�na d�nerdi yada Ahmet�e vermek zorunda b�rak�rlard� beni biliyordum bu durumu.Seks �ok g�zel bir �eymi� ama ba��na gelince b�yle bir durumda �ok i� a��c� olmuyormu� hep seks hayal ederdim ama pi�man oldum b�yle oldu�una.Ama istemeyerek olmu�tu.
Daha ge�en g�n ya�ad�m bunlar�, bug�n bana G�ll�han haber yollam��, annemlere s�yledim seni isteyecekler diye bu gece apar topar istemeye geliyorlar beni bakal�m ne olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder