17 Aralık 2015 Perşembe

Teyzemin Kocaman Memeleri Beni ��ld�rtt�

Herkese merhabalar ben Osman. Sizlere teyzemle aramda ge�en seks hikayemi anlatmak istiyorum. Teyzem Antalyada ya��yor ben de �niversite i�in onun yan�na gelmi�tim. Hafta sonlar� da teyzemlere kalmaya gidiyordum. Teyze Seks Hikayeleri Teyzem evlendi bo�and� bu arada uzun s�redir de dul ya��yor. Benim gen�li�imden beri hayalimdir teyzemi sikmek. Neyse o hafta sonu yine gitmi�tim. Kahvalt� falan yapt�k birlikte. Teyzem arada arkamdan ge�erken kocaman memeleri s�rt�ma temas ediyor ben iyice az�yordum. Kahvalt�n�n ard�ndan birlikte plaja indik. �zerine �ok seksi bir bikini giymi� ve beni daha da tahrik etmi�ti. Bu gece onlarda kalacakt�m ne yap�p edip teyzemi sikmenin bir yolunu bulmal�yd�m. Sex hikayeleri  Plajda ben de dahil hemen hemen b�t�n erkeklerin g�zleri teyzemin g���slerindeydi. Tam g�ne�lenmek i�in uzanacakt�k ki yan�m�za g�ne� kremi almam���z. Ben de hemen gisip eczaneden alay�m dedim. ��imden eczaneye giderken sadece onu sikmeyi ge�iriyordum. O an akl�ma uyku ilac� geldi. Eczaneden bir de uyku ilac� al�p plaja geri d�nd�m. Teyzem plajda g�ne� kremini benim s�rmemi istedi. Ben de teyzemi ok�aya ok�aya kremledim. Neyse ak�am oldu eve geldik. Fantezi hikayeleri Teyzem yemek ta��rken ben de �akt�rmadan kolas�na uyku ilac�n� att�m. O kadar azm��t�m ki uyumas�n� bile bekleyecek halde de�ildim. Aradan yar�m saat ge�mi�ti ki teyzem benim uykum geldi dedi. Ben de tamam teyze sen yat ben biraz daha tak�l�cam dedim. Ensest Hikayeler Biraz bekledim ve derin uykuya dald���ndan emin olduktan sonra teyzemin odas�na dald�m. Hemen teyzemi soymaya ba�lad�m. Daha �nce bikinin i�inden g�rd���m o muhte�em memeleri �imdi kar��mda duruyordu. Hemen siyah s�tyenini ��kard�m ve yara��m� g���slerinin aras�na yerle�tirdim. Sonra da g���slerinin aras�nda gidip gelmeye ba�lad�m. Bir s�re bu �ekilde 31 �ektikten sonra da teyzemin surat�na patlad�m. Daha sonra da am�na indim am�n� somururcas�na yal�yordum. Teyzem duldu belli ki uzun s�redir yarak yemiyordu am� baya�� daralm��t�. Am�n�n i�ine yara��m� dald�rd�m i�i alev gibiydi. Bu s�cakl��a dayanamad�m ve hemen bo�alacak hale gelmi�tim. Hemen yara��m� ��kard�m ve bu defa da g�be�ine bo�ald�m. Teyzemin her yeri benim d�llerimle dolmu�tu. Biraz da daha sonra bak�p 31 �ekmek i�in teyzemi foto�raflayarak �zerini giydirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder