19 Mayıs 2016 Perşembe

Dondurma yalar gibi yaladım

Benim adım Yasemin 22 yaşındayım. internetten tanıştığım bir çocuk vardı adı Eray. Eray’ın kendi iş yerleri var ve altında arabası falanda var zengin yani çocuk. Benimde dikkatimi çekmişti. Mesaj attım ve konuşmaya başladık. Eray ailesinin tek çocuğu olduğu için biraz şımarık büyümüş ve zengin olduğunun farkında olduğu için her istediğim olacak kafasında takılan bir tip. Bende hem okuyordum hem çalışıyordum. Erayla bir hafta falan sohbet ettikten sonra çok daha fazla bekletmeden hemen seni bir gün alayım mı teklifini yaptı. Napcaz ki dedim. Arabamla turlarız biraz, sohbet ederiz falan dedi. Klasik erkek yalanları işte seni sikmek istiyorum demiyorda arabamla gezicez falan diyor. Bir kaç gün salladım bunu ama bakım bu seferde soğuk davranıyor, zengin olduğu için elimden kaçırmakta istemedim ve kabul ettim. Akşam gelip beni çalıştığım yerden aldı arabasına. O gün üzerinde dar gömlek altında kot pantolon vardı. Arabası bmw idi. Naber nasılsın muhabbetlerinin yanında beni ara ara süzüyordu. Nereye gideceğiz dedim, içecek birşeyler alalım arabada takılalm dedi alkol kullanırmısın dedi. Yok ben alkol içmem dedim hmmm tamam o zaman dedei ve arabasını sahilde tenha bir ere çekti. Tek araba bizdik etrafta çok insanda yoktu. Olanlarda 200metre falan ilerideydi. Neler yapıyorsun anlatsana dedi elini saçlarıma atıp. Ben konuşuyordum o dinliyordu. Sonra bi yaklaşsana dedi. Yaklaşmamla dudaklarımı kavraması bir oldu. Dudaklarımı diliyle ıslattı ve emiyordu. Elini memelerime atıp onları sıkmaya başladı. Uzun bir öpüşmenin ardından çekilip hiç ağzına aldı mı diye sordu. Yok yapamam ben onu dedim. yaparsn yaparsn dondurma yalar gibi yalıcaksın sadece dedi ve ısrar etmeye başladı. O ara fermuarını açıp penisini dışarı çıkardı bile. Kafamdan tutup beni penisine doğru götürdü ve ağzıma soktu. Ben sadece duruyordum o ise gel git yapıyor ağzımda. Ara ara tadı nasıl yarrağımın diye sorular soruyordu bana. Sonra pensini çıkardı ve taşaklarımda dilinle gez dedi. Bu sefer taşaklarını yalatmaya başladı bana. O ara oda eliyle sikini sıvazlıor 31 çekiyordu. Ağzına al hemen dedi birden ve ağzıma almamla döllerini ağzımda hissetmem bir oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder