19 Mayıs 2016 Perşembe

Sokak çocukları amımı parçaladı

Ailemle yaşadığım problemlerden dolayı çok daralıyordum. 18 yaşında bir kızdım ve beni anlamıyorlar önemsemiyorlardı. Mutluluğu hep alkolde ve uyuşturucuda aramaya başladım. Arkadaş ortamımla esrar içiyordum. Her ne kadar elit bir kız olsamda olmuyordu. 1.70 boyunda ve seksi bi kızdım aslında. Sarışın ve beyaz tenliydim. Yine sıradan bir pazartesi günü akşamında annem ve babam evde kavga etmee başladı. Bu durum içimi iyice sıkmaya başlamıştı yine. Saat gece 22:00 civarıydı. Dayanamadım ve çantamı toparlayıp yakın arkadaşım Esine gitmek için evden çıktım. Biri bile arkamdan kızım bu saatte sen tek başına nereye gidiyorsun demedi o kadar istenmeyen biriyim. Kadıköy sokaklarında umarsızca yürüyordum. Taksiye binmem gerekiyordu ama üstümde para yoktu. Gece ara sokaklardan birinden geçerken 3 tane çocuğun şarap içtiklerini ve kafalarının güzel olduğunu gördüm. Aralarından biri abla gel şarap içelim güzelleşim bee diye bağırdı. Diğeri boşver olum onlar bizim gibilerle selamlaşmaz bile dedi. Döndüm varmı daha şarap dedim. Gel olmaz mı yaa dedi. Gittim yan taraftan açılmamış bir şişe daha çıkardı. Bu bakkalarda 15 20 tlye satılan şaraplardan yani. Bu saatte sen napıyon buralarda dedi. Uzun mesele dedim ve şarapı köklemeye başladım. Çok hızlısın dedi. İçmek için güzel bir akşam dedim güldüler. 3üde kirden simsyah olmuşlar. Üstleri başları yırtık. Bir şişe şarabı beraber içerek bitirdik. Saati içe içe gece 12 yapmıştım. Arkadaım Esin arıyor nerede kaldın diye. Birazdan orada olurum diyip kapattım telefonu. Ayağa kalktığımda dünyam dönüyordu sikiş hikaye okurları. Sarhoş olmuştum. Tam yere düşecekken çocuklardna biri belime sarıldı. Sanırım ilk kez bir kıza dokunuyordu ki elini direk memelerime götürdü yardım etme bahanesiyle. Memelerimden tutarak beni ayakta tutuyor güya. Diğeri de elini kalçalarıma attı ve beni tutup o içeride yattıkları kırık dökük yere götürdüler. Ortada bir masa vardı onun üzerine koyup etrafıma geçtiler. Biri üzerimdekileri çıkarıyor diğer ikisi penisini çıkarmış okşuyorlardı. O kadar pislerde ki penisleri bile kıllı ve kirliydi. Bir tanesi masanın üstüne çıktı ve kime niyet kime kısmet diyerek altımdakileri çıkarıp amımı emmeye başladı. Şişeden amıma şarap döküp iştahlı iştahlı yalıyor dünya varmış be diye gülüyordu. Çok geçmeden bu sefer diğerleri siklerini suratıma koydular. Teki taşaklarını koklatıyor diğeri sikini ağzıma sokmaya çalışıyordu. Masanın üstünde ki de sikini göt deliğime sokmak için uğraşıyor ama giremiyordu. Arkadaşları olum amından siksene ne uğraşıyorsun diyorlardı gülerek. Çocuk bakiredir başımıza iş almayalım dedi. Diğeri ya çekil diyip geldi ve amıma olağacnca gücüyle ittirdi sikini. Darma duman ettiler beni o gün. Sıra sıra sabaha kadar hem amımdam hem götümden sikerek boşaldılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder