6 Ocak 2016 Çarşamba

Açgozluyum ac gozlu

Bomba gibi bir eğitim yılına girmiştik. O yıl yani geçen yıl okulun kızlarının neredeyse yarısını altıma almıştım ve bu durum beni iyice okula bağlamıştı. Zaten okulumuzda ki kızların yarısına yakını kaşar tiplerdi. Yeni eğitim yılında bize dahil olan biri daha vardı ve bu, altıma aldığım o okulun kızlarının hepsini satın alırdı. O derece güzel ve alımlıydı. İlk ders sonu zilinden sonra yanına doğru yaklaştım ve “Selam ben Samet” dedim. Kız kafasını bana doğru çevirdi ve beni süzdükten sonra “Selam bende İrem” diyerek elini uzattı. Bende uzattım ve “Oturabilir miyim?” dedim. “Tabi ki” dedikten sonra hemen yanına oturdum. “Nereden geliyorsun?” diye sordum. “İstanbul’dan geldik, babam subay olduğu için buraya tayini çıktı” dedi. Biraz daha sohbet ederek kızı iyice tanıtım. Her sorduğum soruya güzel cevaplar veriyor, göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırıyordu.Ders zili çalınca “Konuşuruz yine” diyerek sırama geçtim… Okulun son dersine de girmiştik ve zil çaldığında herkes toplanıp gitmeye başlamıştı. Bende uzaktan İrem’i kesiyordum. Oda hazırlandıktan sonra kapıya doğru yöneldi o çıktıktan sonra bende arkasından gittim. Yanına doğru yaklaştım ve “Eviniz nerede?” diye sordum. Söylediği yer benim evin iki alt sokağı olduğu için “AA bende o civarda oturuyorum beraber gidelim istersen” dedim. “İyi olur onca yolu tek başıma yürümek sıkıyor” diyerek güldü ve beraber gitmeye başladık. Güzel bir kafenin yanından geçerken “Eğer acelen yoksa gel yemek ısmarlayayım, hem biraz daha tanışmış oluruz” dedim. “Evde kimse yok zaten gel bizim evde kendimiz yapalım yiyelim” dedi. Ben o cevabı aldıktan sonra çok heyecanlanmıştım. İlk günden yatağa atabilecek miydim? Diyerek düşünürken evine doğru geldik. Beraber daireye girdik. İçi güzel döşenmişti ve zengin bir havası vardı. Beni mutfağa doğru getirdi ve “Ben üstümü değiştireyim geliyorum” diyerek yanımdan ayrıldı. Aradan beş dakika kadar geçtikten sonra İrem üzerinde beyaz bir bluz ve altında gri bir eşofman ile geldi. Çok seksi gözüküyordu, bön bön bakarken İrem fark etti ve “Ne oldu bir şey mi var üzerimde” diyerek güldü. Ben hemen kendimi toparladım ve “Ya çok güzelsin kilitlendim birden” diyerek bende güldüm. O sıra göz göze geldik ve gözleri parıldıyordu. O da benden hoşlanıyor muydu? Sohbet ederek makarna yapmaya başladık. İrem domaldıkça altındaki açık siyah renkteki külotu ortaya çıkıyor beni fena halde azdırıyordu. Pantolonumun altındaki canavar onu gördükçe yavaş yavaş kalkıyor ve pantolondan bakınca belli oluyordu. İrem fark etmesin diye sikimi saklamaya çalışıyordum. Makarnanın yanında salata yemek için bende domates kesiyordum. Kestiğim domatesleri arkamdaki tabağa koyacağım için birden döndüm ve İrem’in yumuşak götünü sikimde hissetmeye başladım. İrem sikimi hissedince hemen doğruldu ve kendini geri çekti. Gözünü sikime doğru dikti ve kalkan sikimi görünce gözlerini fal taşı gibi açtı. Ben ne söyleyeceğimi bilemedim ve “Pardon ya valla fark etmedim arkamda olduğunu dönünce birden girdim” diyerek biraz daha sıvamıştım sanırım. İrem şaşkınlığını attıktan sonra “Yarağını niye kaldırdın peki?” diye sordu. “Ben gitsem iyi olur” diyerek kapıya doğru yöneldim. Birden İrem elimden tuttu ve beni geri çevirdi. “Sana bir soru sordum cevaplamadan gidemezsin!” dedikten sonra bende “İrem çok güzelsin, seni ilk gördüğüm andan itibaren aşık oldum. Senin sayende ilk görüşte aşka inandım” diyerek aklımdan geçenlerin hepsini saydım. İrem bunları duyunda biraz daha şaşırmıştı ve elini sikime doğru atarak okşamaya başladı. Dudaklarıma yapıştı ve birden öpüşmeye başladık. Böyle başlayınca ateşli bir sevişme başladı. Öperek üstündeki beyaz bluzu sıyırarak çıkardım. Altında siyah bir sütyen vardı. Sütyeninin üzerinden memelerini sıkarak yalarken bacaklarından tutarak ayağa kaldırdım ve yemek masasının üzerine attım. Altındaki gri eşofmanı çıkardım. Altındaki açık siyah külotu ile karşımda bacaklarını açmış bir şekilde amı ile oynuyordu. Hemen altımdaki pantolonu çıkardım ve külotunun üstünden sikimi sürtemeye başladım. Daha sonra külotunu yavaşça sıyırdım ve çıkardım. Mis kokulu amını içime çekerek amını bir süre yaladım ve İrem iyice zevke geldi. Üzerindeki siyah sütyeni çıkardı.
Bende sertleşen sikimi yavaşça amına doğru ittirdim. İrem sikimi hissettiğinde “OHH!” diyerek bağırmıştı. O bağırırken bende yavaş yavaş kökledim. Köküne kadar soktuktan sonra hızlandım ve amını deli gibi sikmeye başladım. Artık Kumbarasını dağıttım dedim içimden. Amından sikerken memelerini de bir yandan sıkıyordum. Meme uçlarını sıkıyor arada tokatlıyordum. Hızlanınca İrem daha fazla dayanamadı ve boşaldı. Bende sikimi içinden çıkartarak biraz mastürbasyon çektim ve göbeğine doğru fışkırttım. İrem hemen doğruldu ve dudaklarıma yapıştıktan sonra biraz öpüştük ve “Bende seni sevdim aslanım” diyerek güldü. Bir süre sarıldıktan sonra üstümüzü temizledik ve kıyafetlerimizi giyinerek makarnamızı güle oynaya yemeğe başladık. O günden sonra hiç ayrılmadı, bir kere bile kavga etmedik. Halada beraberim ve evlenme teklif etmeyi düşünüyorum. Aradığım aşk böceğimi bulmuştum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder