6 Ocak 2016 Çarşamba

Kuzen sex hikayeleri

Güzel olmak suç mu ? ben cevap vereyim “evet” bu durumdan en müzdarip olan kızlardan biriyim ben. Hayatımın şu 3 senesini erkeklerden kaçarak yaşamaya çalışıyorum. Her zaman delikanlı edasıyla yanıma yaklaşan ve beni sevdiğini söyleyen her erkeğin ardımdan 31 çekmesini sevmiyorum.  Bu arada güzel bir kız olduğum için peşimden birçok erkek koşuyordu yalan yok. Siyah saçlarım, siyah gözlerim, esmer bir tenim, 1.65 boyum, 60 civarı da kilom vardı. Yani her erkeğin arzu ettiği güzel bir kadındım. Erkeklere her ne kadar vermesem de yaşıtlarım hep sevgililerine verdiği için o duyguyu bende çok merak ediyordum…Günlerden Salı olması lazım kuzenim Kemal ile dışarıda buluşmak için sözleşmiştik. Arada böyle dışarı çıkar takılır, aramızı açmazdık. O gün kalktığımda güzel bir duş aldım ve saçlarıma fön çektikten sonra parfümümü sıkarak dışarı çıktım. Kuzenim ile kahvaltı yapacağımız için anlaştığımız mekana gittim. Kemal benden önce geldiği için beni bekliyordu. Siparişlerimizi verdikten sonra sohbet etmeye başladık. Biraz normal olaylardan konuştuktan sonra “Yeni sevgili yaptın mı kız?” diye sordu. “Daha yeni ayrıldım birinden dur hele” diyerek güldüm. Kuzenim hemen “Adamlara vermezsen tabi ayrılırlar senden” diyerek güldü. “Ne yapayım ben kızlığımı beni hak edecek birine vermek istiyorum” diyerek güldüm. “Beni boş ver sende durumlar nasıl Ebru’dan ayrılmışsın diye duydum” dedim. “Evet ya kız sikişmeye doymuyordu amına koyayım her gün üç dört posta atıyordum yine istiyordu. Bende kızım benim sikim sana yetmez sen başka birini bul dedim ve ayrıldım” dedi. “İyi yapmışsın o ne öyle” diyerek güldüm ve siparişlerimiz geldikten sonra karnımızı doyurduk ve mekandan ayrıldık. Ne yapalım diye düşünürken sinemaya gitmeye karar verdik. Ben her zamanki gibi dram filmi seçtim, Kemal’de sesini çıkarmadı ve biletleri aldık. Filmin başlamasına az bir süre kaldığı için hemen salona gittik. Beraber filmi izlerken ben biraz duygulanmıştım ve başımı Kemal’in omzuna doğru koydum. Ben başımı koyduğumda Kemal’in kalp atışlarının hızlandığını fark etmiştim. Resmen güm güm diyerek yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Bu duruma anlam verememiştim ama sonradan Kemal’in kalkan siki gözüme çarptı. Kemal benden hoşlanıyor muydu? Diye kendime sorular sorarken filmi izledikten sonra salondan çıktık. Güzel bir öğlen yemeğinden sonra biraz daha takıldık ve hava karardıktan sonra içme kararı almıştık. Güzel bir gece kulübüne giderek biraz içtik ve dans etmeye başladık. Ben biraz sarhoş olmuştum. Kemal biraz daha içki almak için gittiğinde adamın biri arkama geçerek sikini sürtmeye başladı hemen geri çekildim ve adama bir tokat asıldım. “Amına kodumun adamı ne yapıyorsun sen” diyerek bağırdım. Adam elimden tuttu ve “O ellerini yerim senin yavrum” diyerek beni zorla yanına doğru çekiyordu. Kemal bunları görünce hemen yanıma geldi ve adamı ittirerek yanımdan uzaklaştırdı. “Lan amına koyduğumun adamı sen ne bok yiyorsun” dedi. Adam birden kuzenimin üstüne doğru yürüdü bizimki de boş adam değildi. Uzun zamandır spor yaptığı için adama bir yumrukta yere serdi. Adamın arkadaşları gelince ortalık karıştı ve kulübün korumaları bizi dışarı çıkardı. Biz güle eğlene dışarı çıkarken yürümeye devam ettik. Kemal’in o hareketlerinden sonra benimi için kavga etmesinden sonra çok farklı bir şekilde bakmaya başlamıştım. Ondan hoşlanmaya mı başlamıştım? Beraber bir süre yürükten sonra ben ayakta zor duruyordum. İyice sarhoş olmuştum. Kemal’de hafiften kafası güzeldi. Kemal “Böyle eve gitmeyelim evdekilerin dırdırını çekmeyelim otelde kalalım mı?” diye sordu. “Aynen iyi düşündün kuzen” diyerek yanağından öptüm ve taksiye atlayarak bir otele gittik.
Otelde bir tane boş oda olduğu için oraya geçtik. Odamıza geçtiğimizde mini dolaptaki içkileri de içtikten sonra ikimizin de kafası güzel oldu. O sırada nasıl oldu hatırlamıyorum ve birden dudak dudağa geldik. Ben kendime hakim olamadım ve birden öpüşmeye başladık. Kemal’de hiç hayır demeden beni öpüyordu. Biraz daha öpüştükten sonra bluzu çıkardı bende hiç bir şey demedim. Altımdaki siyah sütyeni çıkardıktan sonra memelerini okşamaya yalamaya başladı. Bacaklarımdan tutarak havaya kaldırdı ve yatağa doğru götürdü. Altındaki pantolonu çıkartırken bende altımdaki mini kotu çıkardım. Altımda sadece siyah bir külot vardı. Büyük siki ile yanıma doğru yaklaştı ve altımdaki külotun üzerinden bir süre amımla oynadıktan sonra külotu çıkardı. Külotu çıkardıktan sonra amımı deli gibi yalamaya başladı. O yaladıkça bende fena bir zevk alıyordum. İlk defa biri amımı yalıyordu sonuçta o zevki yaşamak çok güzeldi. Beni iyice azdırdıktan sonra sikini yavaşça yaklaştırdı ve amıma doğru biraz sürttükten sonra gözlerime bakarak “İstediğinden emin misin?” diye sordu. Ben hiç cevap bile vermedim sadece kafamı sallayarak evet demeye çalıştım. Kuzen sikini kafasını yavaşça amıma doğru ittirmeye başladı. O ileri doğru soktukça ben “OHH!” diyerek çığlık atıyordum. Kuzen daha sonra iyice içime girdi ve hızlandı. O hızlandıkça ben daha fazla zevk aldım, arada memelerimle oynuyor meme uçlarımı sıkıyordu. Daha fazla dayanamadım ve boşalmaya başladım. Ben boşalınca kuzenimde sikini bile çıkartamadan içime boşaldı. Sikini içimden çıkarmadan üzerime doğru yattı ve dudağımdan öpmeye başladı. Daha sonra sönen sikini yavaşça içimden çıkardı. O gün beraber yatakta yattık ve sabah kalktığımızda her şeyi hatırlıyorduk. Çok mutluyduk kuzenime deliğimi sunmuştum ve artık bakire değildim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder