6 Ocak 2016 Çarşamba

Karımı siktim çok fena sex hikaye

Yaş kemale ermiş hatta geçip gidiyordu. Fayans derzlerini erittiğimiz günler yavaş yavaş geride kalır gibiydi. Elizabet hanım efendiden bıkmıştım artık, zaten onunda benden bıktığı, nasır tutmasından belliydi. Kim olursa olsun evleneceğim diyerek çıktığım yolda, orta sınıftan bir kadını yakaladı gözlerim. Aslında uzun yıllardır aynı iş yerinde çalışıyorduk ama ben ona hiç  evlenilecek kadın gözüyle bakmadığım için görememiştim bu ana kadar. Kadının bakışlarından anladım ki onunda erkek arayan gözleri vardı. Zaten kadın duldu. Bir hafta gezip tozup niyetimi belli ettim.
Kadın beni kızıyla tanıştırdıktan sonra hemen evlendik ve kirada yaşadıkları için benim evime yerleştiler. Ama kızı annesinden güzeldi ve benim kafamı çok karıştırıyordu. Siyah saçları, mavi gözleri, bembeyaz bir teni, 1.65 boyu, 60 kilosu vardı. Kızı Berna’yı gördükçe içim bir tuhaf oluyordu. Berna’da bana bir farklı bakıyordu. Bir süre sonra birbirimize alıştık ve evde mutlu bir şekilde yaşıyorduk. Karıma yüzük almak için bir kuyumcuya gitmiştim. Güzel bir pırlanta seçtim. Şimdi sadece karıma almak olmaz Berna’ya da alayım diyerekten küpe aldım. O akşam hep beraber yemek yemeğimizi yedik ve aldığım hediyeleri vermek için ayağa kalktım. İlk önce aldığım yüzüğü eşime taktim ettim. Çok sevinmişti hemen kalkıp beni bir güzelce öptü. Berna’ya baktığımda bön bön bakıyordu. Bir yanı sevinse de bir yanı “Bana yok mu?” der gibi bakıyordu. Sandalyeme doğru giderken Berna’nın arkasına geçtim ve aldığım küpeleri çıkartarak arkasından uzattım. Berna küpeleri görünce çok sevindi ve hemen ayağa kalkıp boynuma sarıldı ve dudağımdan öptü. Ben neye uğradığımı şaşırmıştım. Hadi sevinirsin de dudaktan öpmek nedir amına koyayım. Karımda görmüştü ama hiç yadırgamamıştı. Daha sonra sandalyeme geçtim ve bir süre daha sohbet ettikten sonra salona geçtik. Beraber televizyon izleyip, sohbet edip, saçlarımızı içtikten sonra odalarımıza çekildik. Karım yatak odamıza girmişti, bende tuvalete girip yanına gidecektim. Tuvaletten çıkıp yatak odamıza girdiğimde kapıyı kapattım ve ışığı açtığımda karım beyaz iç çamaşırları ile yatakta uzanıyordu. Her zamanki gibi çok seksi gözüküyordu. Karıma bön bön bakarken eliyle gel işareti yaptı. Hemen altımdaki eşofmanı ve üstümdeki tişörtü çıkardıktan sonra yanına gittim. Üzerine çıkıp karımı öpmeye başladığımda beni üzerinden attı ve üzerime çıktı. Normalde bu kadar sert sikişmezdi ama yüzüğün faydaları işte. Karım dudaklarımdan öperek aşağı doğru indi ve altımdaki boxerı sıyırarak çıkardı. Kalkan sikimi ağzına alarak yalamaya başladı. Bir süre sakso çektikten sonra sikim iyice sertleşti. Karım üzerimden çıkarak iç çamaşırlarını çıkardı ve büyük amını sikimin üstüne doğru koydu. Üzerimde zıplamaya başlayan karım bir süre sonra beni zevke getirdi. Karım iyice zevke gelince daha fazla harekete edemeyecek kadar yoruldu bende hemen yanıma doğru attım ve memelerini sıkarak amına hızlıca girmeye başladım. Git gel yaptıkça ikimizde zevke geldik ve karım boşalmaya başladı. Bende biraz daha git gel yapınca içine döllerimi bıraktım. Sonra uyuya kaldık zaten. Yarın izinli olduğum için içimde daha güzel bir his vardı…Sabah eşim giderken seslerini duydum gözlerimi açınca “Aşkım kusura bakmaya uyandırmak istemedim” dedi. “Önemli değil canım” diyerek karımı öptüm ve karımı yolcu ettim. Tekrar yatağıma yattım ve uyumaya başladım. Saat 10 civarı gözlerimi bir öpücük ile açtım. Berna üzerime çıkmıştı ve dudaklarımdan öpüyordu gözlerimi açıp kendime gelince hemen Berna’yı yanıma fırlattım ve yataktan kalktım. “Ne yapıyorsun Berna?” diye sordum. “Kahvaltı hazır” diyerek güldü ve yataktan kalkarak elimden tuttu ve mutfağa götürdü. Çok güzel bir masa kurmuştu. Sohbet ederek kahvaltımızı yaptık. Berna küpelere çok sevinmiş ve sürekli dile getiriyordu. Berna’nın üzerinde o gün beyaz bir bluz ve altında sarı dar bir eşofman vardı. Masayı toplarken altındaki mavi transparan külotu ortaya çıkıyor beni azdırmayı başarıyordu. Ben kahvaltıdan sonra sigaramı içtim ve duşa girdim. Ben yıkanırken birden kapı açıldı ama saçıma yeni şampuan döktüğüm için göremiyordum. Tam başımı suya döküp yıkarken birden sikimi biri tutuğunu fark ettim. Gözlerimi açtığımda Berna çıplak bir şekilde yanımda duruyordu. “Berna ne yapıyorsun sen burada?” diye sorduğumda dudaklarıma yapıştı ve beni öpmeye başladı. Artık kendime daha fazla hakim olamadım ve bende öpmeye başladım. Öperken götünü okşuyordum Oda benim sikimi ovalıyordu. İyice kaldırdıktan sonra eğildi ve penisimi yalamaya başladı. Öyle güzel yalıyordu ki saçlarından tutarak yarağımı azına vermeye başladım. Gırtlağına kadar sikimi soktuktan sonra çıkardım ve saçlardan tutarak ayağa kaldırdım. Duvara doğru dayadım ve öperken dar amını parmaklamaya başladım. Ben parmakladıkça bacaklarını açıyordu. Bende bacaklarından tutarak havaya kaldırdım ve sikimi yavaşça amına doğru soktum. Ben soktukça “OHH!” diye bağırıyordu. Hızlandıkça bağırış sesleri de arttı. İyice yorulduktan sonra havadan indirdim ve domaltarak amına tekrar girmeye başladım. Berna deli gibi bağırırken sesi birden derin bir “OHH!” sesiyle son buldu. Berna tamamen boşaldıktan sonra sikimi amından çıkardım ve ağzına verdim. Bir süre ağzını siktikten sonra döllerimi yüzüne fışkırttım. Berna döllerimi yaladıktan sonra “Teşekkür ederim” diyerek banyodan çıktı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder