6 Ocak 2016 Çarşamba

Yegenimi siktim ben sex hikayeleri

İş çıkışı yorgun argın evin yolunu tutmuştum. Sıkılmaya başlamıştım bu hayattan, ev ile iş arasında mekik dokumaktan gına gelmişti artık. Adam akıllı bir yerlerde takılacak kadar param olmadığından, en iyi aktivitem mahalle arkadaşlarımla akşam buluşup sokakta sigara ve kola içmekti.  Pazar günü evde uzanmıştım ve keyifle televizyon izliyordum o arada telefonum çaldı arayan kuzenimdi hemen açtım “Efendim Kuzen” dedim. “Ya kuzen rahatsız ediyorum eğer bir planın yoksa bizim yazlığa gidelim diyordum. Şimdi bizimkiler kız başına gitme tek olmaz oralarda, eğer kuzeninde gelirse beraber gidin” dediler. Bende tabi ağırdan aldım kendimi ve “Kuzen aslında işim vardı ama seni mi kıracağıma başımı kırarım” diyerek güldüm ve telefonu kapattım. Hemen o gün yola çıkacağımız için ben duşa filan girdim, temizlendim, parfümümü sıktım. Zaten çantamı hazırlamıştım çantamı da sırtıma alarak arabama bindim… On dakika kadar sonra teyzemlere gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Cemre zaten hazırlanmış beni bekliyordu. Teyzemle filan biraz konuştuk ve “Uslu durun” dedikten sonra yola çıktık. Cemre yanımda oturuyordu o gün üzerinde mini bir etek ve üstünde bluz vardı. Bluzunun altından siyah sütyeni belli oluyor beni fena halde.azdırıyordu. Zaten çok güzel bir kızdı. Kahverengi saçlı, ela gözlü, beyaz tenli, 1.65 boylarında, 55 kilolarında çok seksi bir avrattı. Yani ister istemez insanın sikini kaldırıyordu. Yaklaşık yarım günlük bir yolculuktan sonra yazlığa vardık. Yazlık zaten çok geniş olduğu için odalarımıza yerleştik. Havuza girmeyi özlediğim için hemen şortumu altıma giydim ve Cemre’yi de çağırmak için odasına giderken kapısının aralıklı olduğunu gördüm. Biraz daha yaklaştığımda Cemre soyunuyordu. Onu görünce kalbim güm güm atmaya başladı. Arkası bana doğru dönüktü. İlk önce altındaki siyah minisini çıkardı ve ardından beyaz bluzunu çıkardı. Üzerinde siyah sütyeni ve altındaki siyah götüne yapışmış tangası ile karşımda duruyordu. Ben hemen çadırı diktim tabi. Daha sonra üzerindeki sütyeni de çıkardı. Sonra domalarak altındaki siyah tangayı da çıkardı ve tamamen çıplak kaldı. Arkadan gözüken pörtlemiş amı ve o ince beyaz götü beni deli ediyordu. Bir süre daha baktım ve Cemre amını filan okşuyordu. Daha sonra yanında duran renkli iç çamaşırlarını giydi. Ben hemen geri kaçtım ve biraz bekledikten sonra yeni geliyormuş gibi yaparak uzaktan “Kuzen neredesin?” diye bağırdım. “Geliyorum kuzen bikinimi giydim” diye seslendi ve odasına doğru gittim. “Kuzen bu ne güzellik ya” diyerek güldüm ve sarılarak aşağı indik. Cemre “Aslında ilk önce bir şeyler yiyelim sonra havuza girelim” dedi. Bende “Tamam nasıl dersen” dedim ve mutfağa girerek bir şeyler hazırlamaya başladık. Arasına kaçan küçük külotu beni daha çok azdırmıştı. Külot tanga gibi olmuştu aynı. Sikim tekrar havalanmaya başlamıştı. Yemeği hazırladıktan sonra oturduk ve beraber yemeğe başladık. Sohbet ederek yemeğimizi yedikten sonra masayı toplamak için ayaklandık. Ben elime aldığım tabakları tezgaha koyduktan sonra arkamı döndüm ve havalanan sikim birden Cemre’nin götüne girdi. Cemre sikimi hissedince “OHH!” diye sesli bir şekilde bağırdı. Sikim götünün arasına girince daha fazla kalktı. Cemre bir süre götünü oynatarak büyük sikimi hissetmeye çalıştı ve daha sonra doğruldu. O sıra göz göze geldik ve birden kahkaha atmaya başladık. Masayı tamamen topladıktan sonra havuza doğru gittik… Beraber koşarak havuza doğru atladık ve beraber bir süre yüzdük. Ondan sonra güneşlenmek için havuzdan çıktık ve şezlonglarımıza uzandık. Cemre çantasından güneş kremini çıkardı ve “Kuzen kremi sürer misin sırtıma” diyerek seslendi. Benim kalbim yine güm güm atmaya başladı ve “Tamam kuzen” diyerek şezlongdan kalktım ve kremi aldıktan sonra yüz üstü uzanan Cemrenin sırtına ve bacaklarına doğru kremi sıktım. Daha sonra yavaş yavaş sırtına kremi yedirdim. Ben yumuşak vücuduna elledikçe sikim kalkıyordu. Ellerim masaj gibi gelmiş olsa gerek ki Cemre arada “OHH!” diyerek derinden bir ses çıkartıyordu. Bende baktım hoşuna gidiyor sütyeninin ipini çözerek çıkardım. Cemre “Ne yapıyorsun ya” diyerek biraz bağırır gibi yaptı. Bende “Emin ol en son istediğin şey sütyen ipinin izi” diyerek güldüm ve “Sen kendini bana bırak ya rahatla” diyerek devam ettim. Sırtına bir süre daha krem ile masaj yaptıktan sonra bacaklarına doğru indim. Ayaklarını ve bacaklarına kremi sürdükten sonra en can alıcı nokta olan göt kısmına geldim. Yavaş yavaş elimi götünde gezdirmeye başladım. Ben götüne masaj yaptıkça Cemre “OHH!” çekmeye devam etti. Yavaş elimi amının kenarlarına doğru sürttüm ve Cemre’nin sesleri biraz daha çoğaldı iyice zevke gelmişti. Birden altındaki renkli külotu çıkardım. Cemre hemen kafasını kaldırdı ve bana bakmaya başladı bende “Rahat ol bende kuzen” diyerek masaja devam ettim. Yumuşak beyaz götünü sıktıkça benim sikim iyice kalkmıştı. Elimi yavaşça vajinasında gezdirdikçe Cemre iyice azdı ve bacaklarını açtı. Yavaşça yukarı doğru çıktım ve cemrenin kafasına doğru sikimi değdirmeye başladım. Cemre büyük sikimi hissedince “bu ne be” diyerek şortumu aşağıya indirince büyük sikim Cemre’nin ağzına doğru çarptı. Cemre hemen kafasını kaldırdı ve gözlerimin içine bakmaya başladı. Ellerimi yavaşça başına koydum ve sikime doğru yaklaştırdım. Cemre daha fazla dayanamadı ve büyük damarlı penisimi ağzına almaya başladı. Çok güzel sakso çekiyordu. Bir süre daha Cemre’nin ağzına verdim. İyice zevke geldikten sonra Cemre’yi şezlongda domaltarak damarlı penisimi yavaşça vajinasına doğru ittirdim. Ben ittirdikçe Cemre “OHH! Çok güzel! Çok Büyük!” diye bağırıyordu. O bağırdıkça bende köküne kadar soktum ve hızlanmaya başladım. O bağırdıkça beyaz götünü tokatlıyordum.
Bir süre sonra beyaz götü kıpkırmızı olmuştu. Amında git gel yapmaya devam ettim ve iyice yorulunca yere doğru uzandım. Cemre hemen amını sikimin üstüne koydu ve üzerimde zıplamaya başladı. Cemre üzerimde zıplarken bende o memelerini sıkıyordum. Meme uçlarını o kadar sert sıkıyordum ki iyice zevke geliyor daha hızlı zıplıyordu. Artık kan ter içinde kalınca kontrolü elime aldım ve altında yukarı aşağı yaparak amında dans etmeye başladım. Artık titremeye başlayan Cemre daha fazla büyük damarlı sikime dayanamadı ve boşalmaya başladı. O boşalınca ben biraz daha hızlandım ve döllerimi içine doğru fışkırttım. O günden sonra Cemre ile her gün sikişiyor ve birbirimizin üzerinde her türlü fanteziyi uyguluyorduk…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder