6 Ocak 2016 Çarşamba

Kadının memeleri çok guzeldi

Ulan ne ergenlik imiş üzerimden bir atamadım. Gördüğüm her kadının, kızın üzerine atlayasım geliyor. Damızlık boğa gibi hissediyorum kendimi. Durduramadığım bir ateş ve heyecan var içimde. Anlatılması zor ama eminim ergen olan ve olmuş herkes beni gayet iyi anlar. Her kız ilgimi çekmeyi başarıyordu ama son zamanlarda teyzem Defne fena halde ilgimi çekmeye başlamıştı. Defne teyzem 36 yaşında siyah saçlı, siyah gözlü, beyaz tenli, 1.70 boylarında, 70 kilolarında seksi dul bir kadındı. Annem babam çok çalıştığı için teyzem ile çok vakit geçiriyordu, yemeğimi filan genelde o yedirirdi… Günlerde pazartesi olması lazım evde yemek filan olmadığı için teyzem Defne’nin yanına gitmiştim. Beni görünce hemen içeri alıp sarılmıştı.
Büyük memelerini hissedince çok fena azmıştım. O gün üzerinde kahverengi bir elbise vardı. Her zamanki gibi çok seksi duruyordu. Ben gittiğim sırada yemek yaptığı için direk mutfağa gittik. Bende ona yardım ederek yemeğimizi hazırladık sıra masa kurma işlemine gelmişti. Ben tabakları, çatalları filan masaya koydum. Defne “Pilavın yanına turşu iyi gider dur çıkartayım” diyerek dolaptan turşu kavanozunu çıkardı. Açmaya çalışıyordu ama gücü yetmiyordu. “Dur yardım edeyim” diyerek arkasına geçtim. Aslında geçerken öyle bir niyetim yoktu ama büyük yumuşak götünü sikimde hissedince pozisyonu değerlendirdim ve yavaş yavaş kalkan sikimi iyice Defne’ye soktum. Defne kalkan sikimi hissedince götünü sağa sola çekerek sikimden kurtulmaya çalışıyordu ama bir kere sarılmıştım bırakmazdım. Biraz daha sürttükten sonra kavanozu açtım ve geri çekildim. Defne’ye öyle sürttükten sonra eli ayağına dolaşmıştı, hareketlerinden rahatlıkla anlayabiliyordum ve çok şirin gözüküyordu. Turşuları koyduktan sonra masaya koydu ve yemeklerimizi koyduktan sonra yemek yemeğe başladık. Teyzem o pozisyondan sonra çok fena şekilde suskunlaşmıştı. Bende gülerek “İlk defa mı yarak hissettin teyze ne bu suskunluk” diyerek güldüm.“Hayvan bilerek yaptın demi?” diyerek koluma vurdu. “İlk başta öyle bir şey düşünmemiştim ama o güzel götünü hissedince değdirmeden edemedim” dedim. “Mal mısın? Sınıftaki kızlar dururken benim gibi yaşlıyı ne yapacaksın?” diyerek güldü. “Öyle deme ben olgun seviyorum” diyerek güldüm ve yemeğimize devam ettik. Sohbet ederek yemeğimizi bitirdikten sonra Defne masayı kaldırmaya başladı. Defne bulaşıkları makinaya yerleştirirken, bende bir sigara yakarak sigaramı içmeye başladım. “Lan evde sigara içme diye kaç kere dedim” diyerek biraz bağırdı. “Dur ya Defne mis gibi yemekten sonra karşımda on numara bir manzara var bırak ta içeyim” diyerek güldüm. Defne “Tamam ama bokunu çıkarma teyzen olduğumu unutma!” diye tekrar bağırdı… Ben sigaramı bitirdikten sonra sessizce ayağa kalktım ve kalkan sikimi götüne dayadıktan sonra memelerini elime sıkmaya başladım. Defne hemen doğruldu ve “Lan ne yapıyorsun” diyerek kendini çekmeye çalışıyordu ama ben izin vermiyor boynunu filan kulak memelerini öperek onu da zevke getirmeye çalışıyordum. Kalkan sikimi götünce hissettikçe derinden bir “OHH!” çekiyordu. Zevke geldiğini anladığımda elimin birini memesinden çektim ve külotundan içeri sokarak sıcak amını parmaklamaya başladım. Artık karşı koymuyor beni istiyordu. Defne’yi bıraktım ve bana dönerek bir tokat asıldı. Ben hemen aşağıya doğru eğildim ve altındaki külotu aşağı sıyırarak amını yalamaya başladım. Ben yaladıkça zevke gelen Defne saçlarımı çekiyor amına doğru başımı ittiriyordu. İyice yaladıktan sonra zevke geldi ve ayağa kalkarak bacaklarından tuttum ve havaya kaldırdım. Öperek odasına doğru götürdüm ve yatağın üstüne fırlattım. Ben yatağına atınca hemen üzerindeki elbisesini çıkardı. Altındaki külotu da çıkardı. Bende hemen soyundum ve yatağa geçtim. Öperken altındaki siyah sütyeni çıkardım memelerini yalamaya başladım. İyice aşağıya doğru indim amını tekrar yalamaya başladım. Amını yalarken meme uçlarını sıkıyor iyice zevke getiriyordum. Defne “OHH!” çekiyordu. Defne artık iyice zevke gelmişti yatakta zor duruyordu. Hemen sertleşen büyük sikimin kafasını yavaşça Defne’nin büyük amına sokmaya başladım. Ben soktukça Defne “Yavaş! Çok Büyük!” diye bağırıyordu. O bağırdıkça ben daha fazla zevke geliyordum. Tempomu arttırıp hızlıca sikmeye başladığımda teyzem daha fazla dayanamadı ve boşalmaya başladı. O boşalınca ben hemen sikimi çıkardım ve bir süre amını parmakladım.
Tamamen boşaldıktan sonra sikimi büyük memelerini arasına koydum. Memelerinin arasında git gel yapamaya başladım. Sikim biraz büyük olduğu için memesinden çıkıp ağzına giriyordum. Uzun bir süre böyle memelerinden soktuktan sonra yanına uzandım. Defne hemen sikime doğru yaklaştı ve ağzına almaya başladı. Deli gibi yalıyordu avrat işi biliyordu. Uzun bir süre teyzemin ağzına verdikten sonra iyice zevke geldim ve Defne’nin başından tutarak daha hızlı bir şekilde soktuktan sonra zevke geldim. Yüzüne doğru döllerimi fışkırttım ve döllerimi yalayarak yanıma uzandı. “Neden böyle bir şey yaptın?” diye sordu. “Ne yapmışım ya altı üstü seksi teyzemi siktim” diyerek güldüm. O günden sonra teyzemin yanına ne zaman gitsem bir güzel sikiyordum. Hem oda dul bir kadın olarak buna ihtiyacı vardı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder