2 Aralık 2016 Cuma

Arkadaşımın Annesiyle Yaşadıklarım

Sizlere arkadaşımın annesiyle yaşadığım bir macerayı anlatmak istiyorum..
Gülten 53 yaşında emekli bir bankacıydı.165 cm boyunda,esmer,minyon yapılı, bakımlı ve oldukça güzel bir bayandı.Hem arkadaşımın annesi, hemde yazlıktan komşumuzdu.Kendisi ergenlik çağına girdiğimden beri en derin ve en gizli hayallerimin kahramanıydı.Tüm hayallerimi o süslerdi.Arkadaşımın annesi oluşu ve bana çocukluğumdan beri sıcak ve yakın davranması, bende derin heyecanlar ve arzular uyandırıyordu.Onunla birazdan anlatacağım macerayı yaşayacağım aklımın ucundan bile geçmemişti.Her ne kadar fantezilerimi yıllarca süslese de o hep benim ulaşılmazımdı.
Ege de ki yazlığımızı ipotek gösterip bankadan kredi çekecektik.Ben eksperlere evi göstermek için yazlığa gidecektim.Gülten’in de yazlığa gideceğini arkadaşımdan öğrenmiştim.Gülten kendi arabasıyla gideceği için ona arkadaşım vasıtasıyla, onunla birlikte gidip gidemeyeceğimi sordurdum.Beni çok severdi ve tabi ki gelsin bana yol arkadaşlığı yapar cevabını vermişti.
Sabah saatlerinde yola çıktık.Gülten’in üzerinde lacivert şort,beyaz dar bir t-shirt vardı.O zarif kırmızı ojeli ayaklarında parmak arası terlik ve ayak bileğinde ince bir hal hal vardı..Gözünde ki güneş gözlüğü ise ona ayrı bir hava katmıştı.Yol boyunca hayata dair havadan sudan konuşmuştuk.İlk defa onunla bu kadar uzun vakit geçirmiştim ve ona her zamankinden daha fazla hayranlık duymuştum.Araba kullanırken ki tavırları,pürüzsüz güzel bacakları her frene ve gaza dokunuşunda beni heyecanlandırıyordu.
Yolda ihtiyaç molası vermiştik.Ben lavabodan çıktığımda o hala bayanlar tuvaletindeydi. Onu görmüyordum,duymuyordum ama orada olduğunu bilmek, o zarif külodunu sıyırıp işediğini bilmek bile bana ayrı bir haz veriyordu.Tekrar yola koyulduk.O arabayı kullanırken benim aklım onun külodunun ıslaklığındaydı.
Artık gelmiştik.Arabayı park ettik.Sonra ben evime o da kendi evine girmişti.Yazlık evler olduğundan evde yiyecek birşey yoktu.Hemen hemen yarım saat sonra, çok uzun yıllar tanışmamıza rağmen ilk defa ona telefonundan elim titreyerek mesaj attım.Yiyecek birşeyler alacağım menemen yapalımmı diye sordum.İki yada üç dakika sonra cevap geldi.Eve dönünce yaz, beraber yaparız dedi.Onunla mesajlaşmak bile bende flört ediyormuşcasına heyecan yarattı.Nede olsa o benim hayallerimin kadınıydı.
Ben elimde torbalar eve dönerken o balkondaydı.Beni görünce eliyle geliyorum dedi.Kapı çaldı ve üzerinde askılı tek parça,diz üstü çiçekli bir elbise vardı.Muhteşem görünüyordu.Birlikte sofra hazırlarken çıplak ayaklarıyla evimde dolaşması beni zevkten sarhoş ediyordu.O güzel çıplak ayaklarıyla her adım atışında içim titriyordu.Yemek sonrası sofrayı birlikte topladık sonra o bulaşıkları yıkarken ben de onu büyük bir hayranlıkla izledim.O an anladım ki ona karşı hissettiklerim sadece cinsellik değil, aşktı. Ve o evine gitmek üzere ayrıldı.
Akşam telefonuma mesaj geldi.Hadi çık gel diyordu..Bu akşam yemekler benden ve cümlenin sonunda bir gülücük.Evine gittiğimde yine aynı elbiseyle karşıladı beni.Kendi evi olması sebebiyle daha rahat tavırları vardı,daha bir başkaydı.Her hareketinde eteğinin uçları dans ediyordu ve bu manzara beni benden alıyordu.Birlikte güzel bir akşam yemeği yedik ve yemeklerimiz bitse de masada uzun uzun sohbet ettik.Sonra Gülten’in telefonu çaldı.Masadan kalktı koltukta bacak bacak üzerine atarak telefonla konuştu.Telefon konuşması bitince kafasını geriye atarak uzun uzun tavanı seyretti.Onun için uzun ve yorucu birgün olmuştu.Masadan kalkıp yanına oturdum.Onu seyretmeye başladım.Sonra tavana bakarken güldü ve bana dönüp ne bakıyorsun şaşkın dedi.Gözleriyle bütün yüzümü süzdü.Ben gençliğin verdiği cehalet ya da içimde ki dinmek bilmeyen tutkuyla, onun elini tutup dudaklarıma götürdüm.Kalbim küt küt atıyordu.Elini,avucunun içini öpüp kokluyordum. Öpe öpe omuzuna kadar devam ettim.Öylece bana bakıyordu.Omuzundan boynuna ve kulak memelerine çıkıyordum.Boynunu daha rahat öpebilmem için kafasını diğer tarafa çevirdi.Gözleri kısılmıştı ve baygın baygın bakıyordu.Hayallerimin kadınını,arkadaşımın annesini, doya doya öpüp kokluyordum. Kulak memelerini emiyor,hafif hafif ısırırken bir yandan da sıcak nefesimle kulağına onu ne kadar arzuladığımı fısıldıyordum.Sonra nazikçe çenesinden tutup yüzünü bana doğru çevirdim. Göz göze bakışıyorduk. Bir şeyler söylemesini bekledim fakat hiç konuşmadı.Dudaklarını emmeye başladım ve öpüşürken bana dilini verdi.Artık çok daha cesurdum.
Evime gidelim mi dedim.Neden dedi buranın nesi var?Bende belki burada bunları yaşamaktan rahatsız olursun dedim.Ayağa kalktı beni elimden tutup oğlunun odasına götürdü.Ve hayatımda asla unutamayacağım şu cümleyi söyledi.
-Beni oğlumun yatağında sik…
O ayaktayken önünde diz çöktüm.O hayran olduğum çiçekli elbisesini hafif kaldırıp baldırlarını öpmeye başladım.Sonra eteğini daha çok kaldırıp siyah dantelli külodunun üzerinden o muhteşem dişiliğine burnumu dayadım.Derin derin kokusunu içime çektim. Amının o kokusu bana inanılmaz haz veriyordu.Sonra külodunun üzerinden amıyla dudak dudağa öpüşür gibi seviştim.İnliyor ara ara hafif çığlıklar atıyordu.O siyah dantelli külodu sıyırıp ayak bileklerinden çıkartıp aldım. Külodunu burnuma dayayıp derin derin kokusunu içime çektim.Dizlerimin üzerinde amının dudaklarını dakikalarca emdim.Dilimi hiç kaldırmadan alttan arka deliğini yaladım.Sonra onu yatağa yatırıp karşısında soyunmaya başladım..Dimdik olan sikimi onun dudaklarına değdirdim.Baygın,yorgun gözlerini kısarak bana bakıyor ve gülerek diliyle sikimin başını emiyordu.Sonra sikimi defalarca o güzel ağzına sokup çıkartıyordum.Tekrar kokusunu içime çekerek,kulak memelerinden başlayarak vücudunun her cm’sini özenle yalıyordum. Ta ki vücudunda tek bir kuru yer kalmayana kadar.Göğüs uçları sivrilmişti, her ısırışımda çığlık atıyor, her emişim de ise inliyordu.Daha aşağılara indim, amının kabaran dudaklarını vakum gibi emiyordum.Dahada aşağılara indim.Ojeli zarif ayak parmaklarının her birini özenle ve büyük bir iştahla emdim ve yaladım.Ayaklarının içini, o çukur kısmını her öpüşüm de ona daha bir başka aşık oluyordum.Onun unuttuğu tatlı heyecanları,benimse yıllarca biriktirdiğim arzularım ve tutkularım vardı.
Artık dayanamıyordum.Bacaklarını omzuma aldım.O minyon vücudunu altımda ikiye katladım.İrileşmiş sikimin kafasını, onun kabaran amının dudaklarına sürtüyordum.Her sürtüşüm de inim inim inliyor ve titreyerek çıldırıyordu.Arkadaşımın annesi altımda adeta kıvrak bir yılan gibi kıvranıyordu.Ben sürttükçe o vücudunu bana doğru itiyor ve sikimi içine almaya çalışıyordu.Fakat ben buna izin vermiyordum.Ufak ufak hamlelerle, sadece sikimin kafasını, onun ağdalı, pırıl pırıl,ışıl ışıl amına sokup çıkartıyordum..
-Gülten…
-Söyle canım..
-Hadi konuş..
-Ne konuşayım?
-Sik beni de..
-Sik beni..
-Koy amıma de..
-Koy amıma..
-Nerde koyayım o güzel amına?
-Oğlumun yatağında koy.. Oğlumun yatağında sik beni…
Son cümlenin verdiği heyecanla onun omuzlarına iki elimle bastırdım.Gözleri açılmıştı.Onu nasıl tutkuyla sikeceğimi anlamıştı.Gözgöze geldik.Sikimi onun amının dudaklarına yerleştirdim. Amı titriyordu.Gözlerine son kez bakıp vahşi bir hayvan gibi sertçe,gaddarca,vicdansızca, tüm gücümle, dişlerimi sıka sıka abanarak amına sertçe bir giriş yaptım. Sikim, köküne kadar, taşaklarıma kadar onun amına girmişti.Hiç durmadan,ara vermeden,soluk soluğa hayallerimin kadını Gülten’i bağırta bağırta, inlete inlete sikiyordum.Sikişirken çıkan şak şak sesleri odayı inletiyor,tüm duvarlarda yankılanıyordu.Sikimle amının içinde daireler çiziyor ve bu daireler onu çıldırtıyordu. Gülten’in amının dibine dibine vuruyordum.Hiç tereddüt etmeden büyük bir kuvvetle,var gücümle onun amına boşalmıştım.Üstünde yığılı kalırken sikimden çıkan her bir damlayı onun içine bırakıyordum.Kulağıma gülerek doğurtacak mısın beni diye fısıldadı.Evet dedim.Tekrar, doğurtacak mısın beni dedi.Yine gülerek evet dedim.Ona kardeşmi getireceksin dedi.Yine gülerek evet dedim..
Sabah beraber kahvaltı ettik.Ben eksperleri karşılamak için eve gittim.Eksperlerle konuşurken Gülten geldi.Birkaç dakika sonra bizim eksperlerle konuşmamıza dahil oldu.Eksperlerden biri tamamıyla iyi niyetle Gülten’in sorusuna cevap vermek amacıyla;
-Pardon siz beyefendinin nesi oluyorsunuz ?
-Karısıyım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder