2 Aralık 2016 Cuma

Müdürle Birlikteliğim

Selam arkadaşlar ben Antalya’dan Ahmet halkla ilişkiler sorumlusuyum. 29 yaşındayım ve çok güzel bir kariyer hedefim var o yoldan ilerliyorum. Bu yüzden evliliği hiç düşünme fırsatım olmadı açıkçası istediğim kadınla istediğim zaman birlikte oluyorum. Çok karizmatik uzun boylu ve yakışıklı biriyim bu yüzden her zaman dikkat çektiğimi bilirim. Tabi bunun verdiği bana bir öz güven var. Çok kızla birlikte oldum fakat istediğim mutluluğa hala kavuşamadım. Bu yüzden hayatıma girecek o kadını bekliyorum bulduğum an evlenmeyi düşünüyorum. Düzenli olarak alışveriş yaptığım bir yer var. Orada sürekli kendi tarzımı yansıtan kıyafetler bulabiliyorum.
Orada benimle her gittiğimde ilgilenen mağaza müdürü var. Normalde idari işlerle ilgilenirken ben oraya gittiğimde her zaman benimle özellikle ilgilenir. Benimle ilgilenmesine rağmen hala dışarıda bir şeyler içme fırsatımız olmadı. Çünkü katı kuralları olan iş disiplinli ve benim gibi kariyer hedefi olan bir kadın. Güzelliğinin baş döndürücü oluşu aklımdan çıkmıyor. Bir gün yine o mağazaya gittiğimde bu sefer daha samimi bana yaklaşarak oradan çıkana kadar benimle hep o ilgilendi. Bende iş çıkışına kadar onu bekledim ve sonunda otoparkta onunla konuşma fırsatı yakaladım. Tesadüfen karşılaşmış gibi yapıp yanına yaklaştım. Samimi bir tavırla muhabbet etmeye başladık ve kendisine bir kahve ısmarlamak istediğimi söyledim. Kabul etti ve beni çok şaşırttı. Gidip bir yerde kahvemizi içtik ve onu evine kacdar bıraktım. Beni evinde bir kahve ısmarlamaya da kendisi davet etti. Ben zaten meraklı olduğumdan hemen kabul edip eve girdik. Eve girer girmez hadi söyle beni arzuluyorsun değil mi dedi. Daha çok şaşırmıştım ve evet dedim. Meğer kendini ağırdan satıyormuş o zaten orospuluk peşindeymiş. Bir anda ne olduğunu anlamadan delice sevişmeye başladık. Penisimi ağzına alıp çok güzel sakso çekti. Tecrübeli olduğu belliydi ve kasıklarıma kadar onun varlığını hissettim. Ben de daha fazla dayanamayıp o güzel yanan amcığına sapladım adeta altımda parçalanıyordu. Hızlı bir seksle onu altımda kudurtup pozisyondan pozisyona geçtik. Götünden de sapladım ve daha fazla dayanamayıp boşaldım.
O da daha fazla dayanamadı unutulmaz bir zevk yaşadı. Kalçalarının güzelliği hala aklımdan gitmiyor. En kısa zamanda tekrar birlikte olacağız. Muhteşem seks deneyimlerini yeniden yaşamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder