2 Aralık 2016 Cuma

Dolmuşta Sex Hikayem

Merhaba Hikaye Severler Ben Adanadan Dolmuşcu Süleyman, Size Başımdan Geçen bir Anını Paylaşmak İstiyorum
Bir Bayram Sabahiydi Ogün Çukobirlik Çarşı Çalışıyordum. Sakin olur diye İki arkadaşida Cagırdim Yanımda Gidip Geliyorlardı. Otogar Varınca 4 müşteri bindi Otobuse 2genc Arka ya Geçti Oturdu Bir Yaşlı Adam bir Genç Bayan Bin di Onlarda hemen arkama oturdu Aynadan Bakıp duruyordu gençler otobüs ücretini Verdi yerine Geçtiler Ardından Okalkti. 50 lira Uzattı Bnde Lütfen siz oturun Ben bozup vereyim Dedim O oturunca Yanimda Oturan Gökana Al bu paraya Numarami Yaz. Suna Ver Dedim Ve dediğim gibide Yapıp Verdi çarşıda Yagcamide İndirdim Bunları arkasına Baka bir baka gitti 2 saat Sonra telefon Geldi Ve Konuşmaya Basladik Adı Fatma 27 Yaşında Diyarbakırlı ymis sohbete Devam Ettim evli misin Dedim Hayır Diye çelişkili ve Düşünerek Cevap Verdi Bnd Tamm deyip biraz Konuştuktan sonra onu Çarşıya Cagırdim Gelemem Dedi bnd Tamm Deyip Telefonu Kapattim Akşama Kadar Elli kere Aradı bnd Acmadim Akşam yine aradı açtım konuşmaya Başladık Sordu Niye Acmadim Dedi Yalan söylüyor Sun onun için Dedim Sustu Hayır dedi Evet Dedim ne YalaniDedi Bende O yaşlı adam Kimdi Dedim Babam Dedi Yalan Söyleme Fatma Dedim Sustu Nerdesin Dedim benimle Hastaneye Gidiyorum Dedi Gelimmi Dedim Nasıl Gelecenki Dedi Bnde Arabayla Dedim Tmm Gel Dedi Atladm Şakirpaşa ya Gittim Parkın orda Torbacilar Vardı biraz daha İleri gittim Baktım Geldi Farı y akıp onu arabaya Aldım konusmaya Başladık eğil Kulağına Birsey Diyecek Dedim eğildi O adam senin Koçan sen ac bir Bayanın kendini Ve beni Kandirma Dedim eteği Kaldırdım altında Kilit dahi Yoktu elimi direk amina Soktum Bu amcik Sıcak Bir Yarrak istiyor doymak istiyor dedim Azdı Bir Saniyede Amcik vıcık vici k ateş gibi oldu kulak memesini emmeye Başladım başladım ama Durdugum alan tehlikeli ve Terör yandaslariyla doluydu Zamanın varmı Dedim var Dedi Ama yanında Bir buçuk Yasinda bir bebek bu kim dedim yenim Dedi iyi Dedim Direk kurttepeye Medline hastanesinin arkasında ki rüzgarlı Tepeye Çekip arabada n dışarıya.Domaltim sevişmek Dahi yok Bir Çırpıda Geçirdim yar saat Sikip bosalacagim dedim Oda içime Bosal dedi ben tedirgin bisekilde neden dedim Hamileydim Dedi içim ferahladi biraz daha Sıkıp içine Bosaldim toparlanip. Bunu Aldığım yeeere bıraktım Devamını. Bekliyorum dedim Oda Nezaman istersen dedi ve Gece tekrar aradı Görüntülü..
Devami Sonra :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder