2 Aralık 2016 Cuma

Kocam Kardeşimle Sevişirken İzledim

Merhaba arkadaşlar ben Hatay’dan Öznur 29 yaşında evli bir bayanım evliliğim biraz karmaşık gidiyor desem yalan olmaz. Size çok özel bir paylaşımla muhteşem bir zevkli, hikaye anlatacağım. Bundan 2 yıl önce eşimle aramızda uzaklaşma olmuştu. Bunun sebebi ikimizin de yoğun şekilde çalışması olmuştu. Uzaklaşmamız aramızdaki tutkulu ve seksi olan cinsel hayatımıza da fazlasıyla yansıyordu. Eşim her zaman benim çok zeki biri olduğumu söyler ve her ortamda bana saygınlığını belirtir fakat son zamanlarda bu böyle olmaktan çıkmıştı artık. Kocam artık bana eskisi gibi bakmıyor benimle hiçbir ortama girmiyor ve beni arzulamıyordu. Bu da artık bizim yıpranmamıza sebep oldu ve çalkantılı bir ilişki yaşamaya başladık.
Ben kocamı sevdiğim için bir şeyler yapmam gerektiğini düşündüm. Çünkü artık evliliğim elimden gidiyordu ve kocamdan ayrılmak istemiyordum. Bir gün bun sorunlarımı anlatmak ve çözüm bulmak için kız kardeşimi kendi evime çağırdım. Onunla ne yapmam gerektiğini konuştum ve çözüm bulması için yardım istedim. Kardeşim Ela da çok bakımlı ve güzel bir hatundur. Onun etrafında erkekler pervane olur ve hep onu arzularlar. Benim yatak performansım iyi olmadığı için ona ne yapmam gerektiğini sordum. O da bana hiç beklemediğim bir teklifle geldi. Benim kocamla yatıp onları izlememi söyledi O an ne diyeceğimi şaşırdım ve şok olmuştum. Mecbur kabul ettim ve ben evde yokmuşum gibi kocam geldiğinden kız kardeşimle baş başa kaldı. Kız kardeşim kocama kur yaparak onu azdırmaya başladı. Kocam da dünden meraklıymış kardeşime yüz verdi ve o da sırnaşmaya başladı. Ben onları gizli gizli izlerken bir yandan ağlıyor bir yandan da tecrübe kazanacağım diye seviniyordum. Kardeşim kocamın penisini okşamaya başladı ve kocam daha fazla dayanamayıp kardeşimin dudaklarına yapıştı amını okşamaya başladı. O kadar güzel sevişiyorlardı ki ben kocamla daha önce böyle haz dolu bir gece yaşamadım. Kardeşim soyundu ve kendisini kocama sundu doyasıya bir şekilde sikişmeye başladılar. Önce kardeşimi azdırıp amını yaladı ve onu zevkten uçuruyordu. Her pozisyonda kardeşim kendini sınırsızca sunuyordu. Kocam kocaman yarrağını kardeşimin amına sapladı ve ben bile izlerken boşaldım. Her anını hissederek çok güzel bir gece geçirdiler.
Daha sonra bende kardeşimin sunduğu güzellikte kocama kendimi sunarak kocamı kendime tekrar bağladım. Meğer benim yatak performansımın yetersizliği bizi bu konuma getirmiş.Şuan çok mutluyum ve kocamı tekrar bana döndürdüğü için kardeşime teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder