2 Aralık 2016 Cuma

Sevgilim ile Bir Gece

Ben uğur üniversiteyi kazanmış ve rahatlamış biriyim. Okula gider ve kankamla adeta kız analizi yapar ve yanaşırdık. Artık sınıfta samimiyet arttı ve kaynaştık.Ve ben Mine ile görüşmeye başladım.Daha sonra sevgili olduk.1-2 ay gezdik tozduk. Birbirimizi tanıdık. Birbirimizin ailesi ile tanıştık.Rahatça geziyorduk.Bizim köydeki evde mangal yaptık. Daha sonra benim araba bozuldu. Mine ile ben mahsur kaldık. Tam umutu arayacakken dur boşver burda kalalım dedi. İkimizde yurttayız yalanı attık ailelere. Evde tv filan olmadığı için hemen yattık. İlk defa yan yana yattık utanarak daha sonra muhabbete başladık. Daha sonra Mine ye artık gerçekten benim ol dedim. Ve öpmeye başladım. O da tabiki kocacım diyince bir tuhaf oldum. Ve soydum Mine ye hazır mısın karıcım giriyorum dedim ve soktum pompalamaya başladım. Müthiş bir zevkti sikim sertleşince çıkarıp göğüslerine boşaldım. Her yer kan oldu ben bir posta daha amına girdim ve bu sefer göbeğine boşaldım. Götüne giremedim daha sonra zorda olsa girdim ve bu sefer götüne boşaldım. O gece birbirimize söz verdik ve evleneceğiz dedik ve hala beraberiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder