2 Aralık 2016 Cuma

Mezuniyet Gecesi Kızlığımı Verdim

Selam arkadaşlar ben Bolu’dan Gamze 20 yaşındayım ve üniversiteye hazırlanıyorum. Sizlere anlatmak istediğim çok özel bir hikayem var. Öncelikle benim olayımın bundan 2 yıl önce lise son senemde yaşandığını belirtmek istiyorum. Ben çok güzel sarışın renkli gözlü ve uzun boylu gösterişli biriyim bu da her yerde olduğu gibi okul hayatımda da hep dikkat çekti ve duygusal anlamda da sürekli karşıma çıktı. Okul hayatım boyunca sürekli hayatıma girmek isteyen erkekler oldu ve ben hayatıma giren çoğu insanla yakınlık yaşadım. Ancak en son yaşadığım yakınlık çok büyük etkiler bıraktı ve beni çok büyük etkiledi. Lise mezuniyetimde başıma gelen bu olayın etkilerini hala yaşadığımı söyleyebilirim. Çok büyük bir etki yaratan ve beni oldukça sarsan bu olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım beğenir ve yorumlarınızı benimle paylaşırsınız.
Okulun son zamanlarına doğru lise mezuniyeti için hazırlıklar başlamıştı. büyük güne 2 gün kala ben çok şık ve seksi bir elbise seçmiştim ve o gün geldiğinde hazırlanıp balo yerine gitmiştim. Çok güzel olmuştum ve hemen hemen herkesin gözü bendeydi. O gece oldukça rahattık ve bir kaç arkadaşımızla içeri gizli gizli soktuğumuz içecekleri karıştırarak içmeye ve kafaları bulmaya başlamıştık. Biz 3-4 arkadaş oldukça kafayı bulmuş ve artık sallanmaya başlamıştık. Artık iyice kötüye gittiğimizi fark edince balo yerinden ayrılıp bizi fark etmemeleri için farklı bir yere geçtik.
Herkes oldukça kendinden geçmişti ve yürüyecek hali kalmamıştı. Kimse ne yapacağını bilemiyordu ve sadece eve nasıl gideceğini düşünüyordu. Benim ise dünya umurumda değildi yanımda olan Kerem ile birbirimize sarılmış şekilde oturuyor ve git gide daha da yakınlaşıyorduk. Kerem en son benim yüzümü okşamaya başlamıştı. Diğerleri iyice sersemlemiş ve uyuklamaya başlamıştı. Kerem beni elimden tutarak arka tarafta bulunan bölüme geçirdi ve orada dudaklarımdan ateşli şekilde öpmeye başladı. Vücudumda elini gezdiriyor ve bacaklarıma her dokunduğunda beni kendimden geçiriyordu. Bende kendimi onun kollarına bırakmaya dünden hazırdım. Kerem beni yere yatırarak önce amımı okşayıp kıvama getrdi daha sonrada yarağını amımdan saplayarak deli gibi sikmeye başladı. Hiç tepki vermiyordum aksine hoşuma gidiyordu. Ancak bu seksimizin sonunda benim kızlığımda bozulmuştu ve ben bunu fark ettiğimde çok pişman olmuştum ama artık iş işten geçmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder