26 Kasım 2016 Cumartesi

Annemi gece gece sikip a�latt�m

Merhaba sex hikaye okurlar�.�smim Merter. �zmir bornova da kombili bir evde ya��yoruz. Lise de ��renim g�ren 20 ya��nda bir ergenim. Annem Helin 46 ya��nda. Esmer bombas� iri memeleri var. 95 g���s �l��leri ise bunu kan�t�d�r. Kal�alar�n k�vr�ml� ve toplu olmas� ise uzun y�llard�r spor yapmas�ndan kaynaklan�yor. Yani g�rseniz ger�ekten sizi azd�rabilecek bir kad�nd�r. E art�k sex hikayemi anlatmaya ge�iyorum.
Babam 2003 y�l�nda antalyadan tatil d�n��� yapt���m�z kazada �ld�. O g�nden sonra ger�ekten zor g�nler ya�ad�k. Maddi durumumuz iyi olmas�na ra�men ( anne taraf�mda peder taraf�mda varl�kl�d�r. ) i�sel, tinsel a��dan �ook zorluklar �ektik. Zamanla hayata al��maya �al��t�k. Bu s�re i�iinde annemle biirbiirimize daha da kenetlendik. Annemin hayat�na girmek isteyenler oldu amma annem hi�� biirine y�z vermedi. ve bu konular� beenle a��k a��k konu�uyordu. g�nler durmadan ge�erken 13-20 ya�lar�ma gelmi�tim. Art�k cinsel konulara ilgim ba�lam��t�. S�rekli 31 ler �ekiyor etraf�mdaki k�zlar� d���n�yordum. Taaa ki ge�en y�lye kaddar. Biir anda annemi farkettim. Evde biir cevher yat�yormu� me�ersem. Annemin giydi�i dar taytlar k�sa �ortlar ince penye t- shirtler onu ressmen 30 luk f�st�k haline getiriyordu. Bu arada internetteki ensest hikayeleri farkettim.
Biir �ook siteyi yak�n takibe ald��m ve s�rekli oralarda hikayeler okuyordum. Bu zaman i�erisinde anneme bak���m hareketlerim �ook de�i�mi�ti. S�rekli frikik g�rme ve ona dokunma �abas�na girmi�tim. Onunla g�re� yapar gibi yat�p oyun ile kar���k her taraf�n� elliyordum. Oda buna ses ��karm�yordu. Zamanla annemin giydi�i k�yafetleri al�p onlara baka baka mast�rbasyon yapmaya ba�lad�m. �zellikle annemin dantelli k�lotlar� beenii ressmen farkl� biir boyuta ta��yordu. Onlar� s�rekli al�p 31 �ekiyordum. ve biirg�n yine k�lotlar�n� ve k�lotlu �oraplar�n� alm�� 31 �ekiyordum. ne yaz�kki en son biir kaza ya�and�. B�t�n spermlerim annemin �ama��rlar�na akm��t�. Ne yapaca��m� bilmez halde d���n�yordum. Hepsini kirli sepetine at�p beklemeye ba�lad�m. Neler olaca��n� merak ediyordum. Annem spordan gelmi�ti du�a girecekti. Beende ne olup bitece�ini merakla bekliyordum. Annem du�a girdi�i anda kap� deli�indeki yerimi ald��m. Banyomuz dar ve uzun. Kap�n�n kar��s�nda d�m d�z ilerliyor. Bu sayede b�t�n banyo g�z�k�yor. Annem soyunmaya ba�lad�. �st�ndeki tayt� tshirt � ve i� �ama��rlar�n� ��kart�p kirli sepetine atmak i�iin a�t���nda i� �ama��rlar�n� g�r�nce �a��rd�. 5-10 saniye duraklay�p bakt�ktan sonra eline al�p bakmaya ba�lad�. �ama��rlar�n �zerinde beenim d�llerim duruyordu. Biir tane k�lot ve biir tane k�lotlu �orap al�p �ama��r makinas�n�n �zerine koydu.
been ne yapt���n� anlamam��t�m. Di�er �ama��rlar� sepete geri koydu ve kapatt�. makinan�n �zerindeki k�lot ve k�lotlu �oraptaki d�lleri tek tek yalayarak temizledi. Daha sonra du�un alt�na girdi�inde been �a�k�nl�k i�iindeydim. annem du�tan herzaman ��kt��� gibi alt�nda k�lot ve k�lotlu �orab� ile memelerini sallaya sallaya ��kt�. bu arada been salonda oturuyordum. annem yan�ma gelip biiraz doland� ve gitti. Belli ki banaa giydiklerini g�stermeye �al���yordu. Been hem azm�� hemde korkmu� �ekilde bekliyordum.Biiraz sonra annem �zerine geceli�ini giymi� �ekilde yan�ma geldi. Kar��ma oturdu ve banaa �ama��rlar�na ne yapt���m� sordu. been ise ne yapt���m� zaten bildi�ini amma yanl��l�kla oldu�unu s�yledim ve �z�r diledim. Annem banaa senin bu i�leri yapabilece�in biir k�z dostun yokmu diye sordu�unda k�z dostum varr amma istemiyor. Beende mecburen b�yle idare ediyorum dedim. Hmm peki mast�rbasyon yaparken beenimi d���n�yorsun da beenim �ama��rlar�m� kullan�yorsun dedi. Been biir�ey s�ylemedim. Madem �yle neden beenden yard�m istemedin y�llard�r yaraks�z oldu�umu biliyorsun biir biirimize yard�m edebiliriz herhalde diyerek yan�ma gelip �n�mde dineldi. Been �a�k�nl�k i�erisinde bakarken elimden tutup kald�rd� ve biir anda dudaklar�ma yap��t�. Been �a�k�nl�ktan kar��l�k bile veremiyordum. 25-30 saniye kaddar sonra durup ne o istemiyormusun beenii kar��l�k vermiyorsun dedi�inde kendime geldim ve busefer been dudaklar�na yap��t�m. Annem usta biir fahi�egibi dilini a�z�ma veriyor a�z�m�n i�iinde dilini dola�t�r�yordu. Biir s�re bu �ekilde �p��t�kten sonra kendimi �ekip ee b�t�n g�n �p��ecekmiyiz dedim. Bak sen �una hemen mi sikmek istiyon anan� dedi. Been senin �u an vajinas�na koyacam diyerek kucaklad���m gibi yatak odas�na g�t�r�p yata��n �st�ne att�m. ikimizde h�zl�ca soyunup 69 pozisyonuna ge�tiik. o beenim sikimi yalarken been onun amc���n�n tad�na bak�yordum. Muhte�em biir zevk havuzunda y�z�yor gibiydim. Biir s�re sonra anneme geliyorum dedim. Biir ka� saniye ara verip hepsini a�z�ma ver �zlemi�im sperm tad�n� diyerek yalamaya devam etti. B�t�n spermlerimi a�z�na bo�altt�m. Daha sonra aya�a kalk�p yata��n kar��s�na ge�ti. ve banaa a�z�nda ki spermlerle �ov yapmaya ba�lad�. spermleri g���slerine ak�t�yor oradan tekrar yal��yordu. En sonunda hepsini yuttu bu arada inen sikime tekrar sakso �ekmeye ba�layarak kald�rd�. Hadi sik bakal�m annenin amc���n� dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder