28 Kasım 2016 Pazartesi

Beyrutlu Leila İle Yaşadığımız O Sıcak Sex

Sizlere Beyrutlu Leila ile yaşadığım bir macerayı anlatmak istiyorum..
Kapalıçarşı’da çalıştığım dönemlerdi.Bir kuyumcuda çalışıyordum.İki katlı bir dükkandı.Üst kat tamamıyla özel müşteriler için tahsis edilmişti.Yüklü alım satımlar bu ikinci katta gerçekleşirdi.Benim ikinci kez gördüğüm ama çalıştığım yerin sürekli ve sadık müşterisi Lübnanlı Süryani bir tüccar kızıyla birlikte gelmişti.Adam 60 lı yaşlarda kızı Leila ise sonradan öğrendiğim üzere 29 yaşındaydı. Babasını önceden tanıdığım için Süryani olduklarını biliyordum ama Leila’nın kapalı olması beni çok şaşırtmıştı.170 cm boylarında beyaz tenli ve ela gözlüydü.Çok asil tavırları vardı.Her ne kadar babası yanında olsa da asıl söz sahibi kendisi gibi davranıyordu.Adeta babasının akıl hocasıydı ve her konuda babasını o yönlendiriyor ve babası o ne derse büyük bir ciddiyetle dinliyor ve kabul ediyordu.Bu tavırlar Leila ya ayrı bir hava ve karizma katıyordu.
Alım satım işi bittikten sonra Leila babasına kısık sesle bir şeyler hatırlattı.Babası da bir an dönüp patronuma, kızım Leila üç gün İstanbul da kalacak,İstanbul’u gezmek istiyor, bize bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz diye sordu.Patronum sanırım başka bir kuyumcuya gitmemesi, başka yerleri keşfetmemesi için adama beni göstererek, benim fikrimi bile almadan, bu arkadaş size her konuda yardımcı olur dedi.O ana kadar ben yokmuşum gibi davranan, yüzüme bile bakmayan Leila bana dönerek beni baştan aşağı süzdü.Artık üç gün boyunca birlikteydik.
Leila’nın Türkçesi az da olsa vardı.Basit cümleleri biliyordu.Benden telefonumu istedi ve kendi telefonunu verdi.Ertesi sabah bana konum atarak ne zaman gelebileceğimi sordu.1 saat sonra adresteydim. İlk gün İstanbul’un tarihi ve bilinen yerlerini gezdik.Akşama doğru güzel bir yerde yemek yiyorduk ve aslında birbirimizi burada tanımaya başlamıştık.Bana karşı soğuk tavırları gittikçe değişiyor, duvarları yavaş yavaş yıkılıyordu.Babasını ne kadar tanıdığımı sordu,daha sonra babasına sadık olup olmadığımı..Çok şaşırmıştım sadık olmak derken tam olarak ne demek istediğini sordum.Aslında Türkçe sinin yetmemesi sebebiyle böyle bir soru sorduğunu aslında iyi bir sırdaş olup olmadığımı soruyordu.Verdiğim cevaplar onu rahatlatan cinstendi,hoşnut olmuş ve bana yeterince ikna olmuştu.Akşam onu kaldığı yere bıraktım.Bana teşekkür etti ve yarın alışveriş yapmak istediğini ve erkenden onu almamı istedi.Bende kabul ettim ve ayrıldık.
Evdeyken Leila’ya mesaj attım.Yarın ne tür bir alışveriş yapmak istediğini ona göre bir route planı çizeceğimi yazdım.Aslında yarında öğrenebilirdim ama onun büyüsüne kapılmıştım ve niyetim onunla konuşmaktı.Yazdıklarıma cevap gelmedi.Uyumuş olabildiğini düşündüm.Yaklaşık yarım saat sonra cevap şöyleydi.Ayakkabı,kıyafet ve bazı hediyelik eşyalar.
Ertesi gün sabah erken saatte Leila’yı aynı adresten aldım.Daha dükkanlar yeni yeni açılıyordu.Bütün mağazalar boştu.Bir ayakkabı mağazasına girdik. Leila burayı çok beğenmişti.Personel yardımcı olmak istedi ama Leila istemedi ve beni göstererek asistanım bana yeterli diyerek teşekkür etti.Bu patroniçe havası beni heyecanlandırmıştı.Bana güvenmesi de beni ayrıca mutlu etmişti.Simsiyah kapalı bir elbisesi vardı.Baş örtüsü,feracesi,siyah kumaş bol pantolonu ile sadece elleri ve yüzü gözüküyordu.Ama inanın bunlar bile bir erkeği heyecanlandırmaya yetiyordu.Bir kaç çift ayakkabı seçtik.Koltuğa oturdu ayakkabılarını çıkarttı.Gülerek hangisinden başlayalım dedi..Ben bir tanesini aldım ve onun o zarif ayaklarına dokunarak bütün seçtiği ayakkabıları tek tek giydirdim.Bana fikrimi soruyor ve dikkatle dinliyordu.Bir kaç çift aldıktan sonra mekandan ayrıldık.Daha sonra kıyafet bakmak için başka bir mağazaya girdik.Feraceli olduğu için genelde feracesinin altına giyebileceği türden kıyafetler seçti.Bunları tek tek kabinde kendi başına denedi.Bense kabinin başında bekledim.
Gün ilerledikçe yorulmuştuk.Bir cafede birşeyler içiyorduk.Bana hamama gitmek istediğini söyledi.Ben, kadın erkek hamamı ayrı olduğu için onu bildiğim bir yere götürebileceğimi, işi bittiğinde de tekrar alabileceğimi söyledim.Biraz tedirgin olmuştu.Hiç bilmediği bir yerde tek başına kalmak istemiyordu.Anladım dedi.
Akşam otele döndüğümüzde benimle gel dedi.Otelin içinde resepsiyona gittik Arapça bir görevliyle konuştu.Sonra oradan lobiye geçtik.Bana otelin saunasına gideceğimizi söyledi.Sonra görevliler geldi ve ikimizi saunaya götürdü.Görevli bana dönüp sizin eşyalarınız burada dedi.Aslında daha sonra öğrendiğimde, Leila resepsiyonda Arapça konuştuğu görevliye benim onun bir arkadaşı olduğumu, saunaya birlikte gireceğimizi ve bana gerekli eşyaların temin edilmesini söylemiş.Bizde Lobi de bu yüzden beklemişiz.
Özel tahsis edilen locaya girdik.Burada sıcak suyla dolu güzel,ufak bir havuz vardı. Leila yanımda arkası dönük soyundu. Üzerinde sadece siyah sütyen ve siyah külot kalmıştı.Arkası bana tamamen dönüktü.Ben orada yokmuşum gibi sıradan rahat tavırlarla sütyenini ve külodunu çıkarttı.Bana sadece başıyla dönüp hadisene dedi.Bende soyunup giyinmeye başladım.
Saçları omuzlarında ve simsiyahtı.Vücudu ise bembeyazdı. O beyaz vücuduna bembeyaz bir bikini giymişti.Benden önce yavaşça havuza girdi.Sonra ben girdim.Havuzun içinde otururken ayaklarımız ara ara birbirine değiyordu.Çok yoruldun değil mi dedi gülerek.Hayır dedim burası daha şimdiden tüm yorgunluğumu aldı.
Gözlerini sadece bana kilitlemişti. Hiç konuşmadan birbirimize bakıyorduk. Ellerimle bacaklarını açarak ona yaklaştım ve aletimi beyaz bikinisinin üzerinden amının tam arasına yaslamış bastırıyordum.Dudaklarına yaklaştım ve öpüşmeye başladık.Bikinisinin üstünü çıkarttım.Göğüsleri ufak, bembeyaz ve çok sertti.Uçları iri ve kahverengiydi.Göğüslerinin ucunu büyük bir iştahla emiyordum.Boşta olan elleriyle şortumu çıkarttı.Aletimi iki eliyle kökünden başına kadar suyun içinde sıvazlıyordu.Aletimin kafasında tırnaklarını gezdiriyordu.Müthiş bir keyifti.Bende iki elimle onun bikinisinin altını çıkarttım.Orta parmağımla amını ve klitorisini okşuyordum.O kadar irileşmişti ki aletim, elimle tutup amına sokuverdim. Ahh diye zevk dolu bir inleyiş geldi.Onun amına koyuyordum ama hala o siktiğim amı görememiştim.Havuzdan dışarı çıktık. Locanın tahta koltuklarına gittik.O otururken ben önünde diz çöküp hafif tüylü amını yalıyordum. Sonra onu ayağa kaldırdım.Arkası dönük, elleri duvarda, ikimizde ayakta,onu hafif domaltıp deli gibi sikmeye başladım.Ben sikerken o inliyor saçlarını savuruyordu.Ben gittikçe daha sert koyuyordum,ben koydukça yavasca eğilip ayakta domalır pozisyona gelmişti.Tam gelmek üzereyken sikimi çıkartıp o nu ters cevirdim ve o güzel bebek gibi yüzüne boşalmaya başladım.Ben yüzüne fışkırtırken Leila ağzıyla spermlerimi yakalamaya çalışıyordu.
Tekrar havuza girdik.Leila vücudunda ki tüm spermleri temizliyordu.Sonra yanıma yaklaştı.Dudaklarımı emiyordu.Biraz öpüyor, biraz gözlerime bakıyor sonra tekrar öpüyordu.Beni götümden sikmek istiyor musun dedi. Evet hemde tahmin edemeyeceğin kadar dedim.Arkasını döndü.Sıcak su yumuşatır parmaklarınla deliğime masaj yap dedi.Bir süre götünün deliğini parmaklarımla masaj yapa yapa yumuşattım.Sonra sikimi göt deliğine bastırdım.Hafif hafif kabul eder gibiydi ama yinede kolay olmayacaktı.
Sudan çıktık. Tekrar locaya geçtik.Yere havluları serdik. Leila, o kapalı, o süryani güzel, tüm kadınlığıyla domalmış, bembeyaz götünü çıkartabildiği kadar dışarı çıkartmıştı. Dizlerimi kırarak, sikimi götünün deliğine yasladım.Yavaş yavaş, bastıra bastıra, sikimi o daracık göt deliğine soktum. Leila, ama zevkten, ama acıdan inim inim inliyordu. Hemen hemen 15-20 dakika sonra ancak tamamen içine girebilmiştim.İyice rahatlamıştı artık .Ben defalarca,sertçe,Beyrutlu Leila’nın götünü çatır çatır sikmiştim..Ve sonunda Leila’nın içine boşalmıştım.
O gece Leila’yı son görüşümdü. Sabah erken saatlerde Beyrut uçağıyla ülkesine dönmüştü. Eğer okuyorsa ona buradan selam olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder