29 Kasım 2016 Salı

Eşime Fantezilerimi Anlattım.

Antalya’da yaşıyoruz eşim 1.70 boyunda, dolgun bir fiziğe sahip ve hakikaten çok güzel bir kadındır. Eşim ile fantezi konusunda hiçbir zaman anlaşamadık.Ben hep fantezi doluyum, eşime uçuk fanteziler anlatırım.Seksi kıyafetler alıp baştan çıkarıcı olması için çabalarım, eşim ise hep karşı çıkardı. Geçen haftaya kadar hep böyle devam etti. Gerçek seks hikayeleri burada..
Geçen hafta alışverişe çıkıp, oradan da bir yerlere eğlenmeye gidecektik.Eşim incecik tül beyaz bir string giydi üzerine ise göğüs dekolteli mini bir elbise giyince beni çok heyecanlandırmıştı.
Elbise minicik olunca, eşimin dikkatini çekip alış verişe gidiyoruz değil mi dedim.Evet hayatım önce alış verişe gidelim ama biraz da seksi olup dikkat çekeyim değil mi dedi. İstediğin kadar seksi ol, seni böyle görmek bana zevk veriyor dedim.Zaten sutyen takmadım istersen şu minicik elbiseyi de çıkarıp sadece string ile gideyim dedi. İstersen onuda çıkar bebeğim diyerek kalçasını okşadım, dudağına yapışıp öptükten sonra çıktık.
Biz gezerken vitrinde çok güzel bir ayakkabı görüp bakmaya karar verdik ve içeri girdik.Eşim önde ben arkasında dükkan sahibine ayakkabıyı işaret ederek denemek istediğini söyledi.
Birkaç dakika sonra ayakkabı geldi, adının Metin olduğunu söyleyen oldukça yakışıklı sayılabilecek dükkan sahibi bize hoş geldiniz derken karımı tepeden aşağı süzüyordu.Dekoltesinden taşan göğüsleri dikkat çekiyordu. Eşimi koltuğa oturttu ve ayakkabı denemeye başladılar ,bende uzaklaşıp mağazanın diğer tarafında erkek ayakkabılarına bakmaya gittim.
Ancak eşimin elbisesi mini olduğu için oturduğunda frikik vermemesi imkansızdı.Zaten öylede oluyordu, çünkü uzaktan Metin’in yüz ifadesi ve bakışlarından anlaşılıyordu.İncecik külotuyla eşim adama müthiş frikikler verdiği belliydi.Eşim benim zevk alacağımı bildiğinden gayet rahat davranıyordu.
Bu ara da ayakkabının biri gidiyor biri geliyor.Adamın önündeki kabarıklığın da epeyce büyüdüğünü görebiliyordum,Belli ki pantolonun altında hatırı sayılır bir azman vardı.
Eşimin hiç acelesi yoktu, Metin önüne diz çökmüş giydiriyor çıkarıyor eşim arkasına yaslanmış bacakları açmış canlı yayın yapıyordu. Giydiği ayakkabıyı bacağını yukarı kaldırıp bakıyor, bacak bacak üstüne atıp bakıyor her türlü manzarayı sunuyordu.Arkasına yaslanınca mini elbise iyice yukarı sıyrılmış ince tül külotu tamamen ortaya çıkmıştı.
Heyecanımı bastırmak ve nefes almak için dışarı çıktım bir sigara yaktım sigaramı içerken bir arkadaşımı gördüm.Biraz lafladıktan sonra sigaramda bitti içeri girmeye niyetlendiğimde eşimin adamla resmen flört ettiğini gördüm ve çaktırmadan izlemeye devam ettim.Eşimin elbiseden taşan göğüsleri de mükemmel görünüyordu.
O esnada eşime uzun bir çizme giydiriyordu,çizmenin fermuarını yukarı çekerken adam resmen eşimin bacaklarını okşuyordu ve çizmede uzun olduğu için oldukça yukarılara çıkabiliyordu adam da eşimde bu işten oldukça zevk aldığı her halinden belli oluyordu.
Karım ara ara bir şuh kahkaha atıyordu.Bu arada çaylar geldi, ben çayımı içerken eşime bir ayakkabı daha getirdi oldukça yüksek topuklu fantezi bir ayakkabıydı, eşim bu ayakkabıyı giydi ve ayağa kalkıp kendini aynada seyrederken muhteşem görünüyordu,yüksek topuklu ayakkabılar yüzünden elbisenin eteği daha da kısalmıştı.Çok seksiydi, onu böyle görmek beni azdırıyordu.
Eşim yüksek topuklu ayakkabı giyer ama bu çok yüksekti ve eşime çok yakıştı.Eşim adama farklı bir model sordu adam yukarıda depoda olduğunu söyledi isterse beraber bakabileceklerini de ekledi.
Ben hiç oralı değildim eşim ben birkaç model daha bakacağım dedi ve üst kattaki depoya çıktılar.
Metin mağazada çalışan görevliye yukarı çıktığını işaret etti oda tamam işareti yaptı. Az sonra bende yukarı çıktım.
Girdikleri odanın kapısı aralıktı,aralıktan baktım onları göremedim. Nerede olduklarını düşünüyordum ki,içeriden gelen gülüşmeleri duydum ve usulca içeriye girdim odanın bir arka bölmesi daha olduğunu gördüm bir komando misali kendime bir mevzi buldum ve onları izlemeye koyuldum.
Metin eşime sürekli olarak iltifatlar yağdırıyordu. Eşimin bu iltifatlardan ve güzel sözlerden etkilendiği her halinden belli oluyordu.Çok merak ediyordum bu iş nereye varacaktı.Metin’in elinde baldırların yarısına kadar bağcıklı yazlık fantezi bir ayakkabı vardı anlaşılan Mert in karımın ayaklarına ve bacaklarına bayılmıştı ki böyle seksi bir ayakkabı giydiriyordu.
Karıma ayakkabının tekini giydirdiğinde bağcıkları bağlarken karımın resmen baldırlarını okşayıp arada bir kaç öpücük kondurmuştu, karımın ilgi ve muameleden memnun olduğu her halinden belliydi.Arkasına yaslanıp elbisenin altındaki güzelliği ortaya çıkarmıştı.
Ayakkabının diğer eşini giydirirken bu kez işi biraz daha ilerletip bu kez ateşli öpücükler konduruyordu.Öpücükler yavaş yavaş yukarıya çıkarken öpmeyi bırakıp yalıyordu.Eşimde hızlı hızlı nefes almaya başladı.Anladığım kadarıyla film kopmak üzereydi. Ben bu arada kıskançlıktan çatlamıştım.
Metin karımın güzel bacaklarını yalaya yalaya külotuna gelmişti karım artık gözlerini kapatmış adeta uçuyordu.Gördüğüm kadarıyla karımın bacakları adamın tükürüklerinden sırıl sıklam olmuştu. Odanın içi resmen karımın am kokusuyla dolmuştu ,Metin karımın amını yaladıkça derin derin inlemeye başlamıştı.
Bir süre sonra ayağa kalktı ve karımın o güzel dudaklarına yumuldu.Artık kendilerinden geçmişlerdi. Fermuarı indirip aletini çıkardı, en az 20 cm vardı, karım eline alıp sıvazladıktan sonra yalıyordu.Biraz yaladıktan sonra karımı kaldırıp dolaba yasladı.Ayakta sevişmeye başladılar eşimin bacaklarını iyice araladı ve aletini kadınlığına yasladı ve yüklenmeye başladı karım bu arada zevkten ufak ufak çığlıklar atmaya başladı.
Önce ufak vargeller şeklinde gidip gelmeye başladı sonra sert ve tek bir hamlede o koca aletin tamamını karımın derinliklerine soktu ve bir çığlık yükseldi karımdan ,Metin hızlı hızlı gidip gelmeye başladı,Karım bu arada içine boşalmaması için uyardı.Metin tamam dedi ve hızla girip çıkmaya devam ediyordu. Yaklaşık 5 dakika sonra Metin karımın şeftalisinden çıkarıp büyük bir zevkle boşalmaya başladı. O ana kadar eminim eşim de en az 3 kez orgazm olmuştur.
Terden sırıl sıklam olmuşlardı ve nefes nefeseydiler. Ben oradan usulca ayrılırken onlar toparlanmaya başladılar eşimin bacakları titriyor, kadınlığından ve bacaklarından zevk suları akıyordu.
Aşağıya inip bir süre bekledim, karım makyajını tazelemiş ve terlerini silmiş, biraz sonra ikisi de geldi, yüzlerinde mutluluk ifadesi hakimdi.
Beğendin mi karıcım dedim. Seni beklettim ama 2 tane ayakkabı beğendim, üstelik benim için kampanya yaptılar bir alana bir bedava ve ödemeyi de istediğimiz zaman yapabileceğiz dedi.
İçimden sen vereceğini verdin, bu ayakkabılar da bahşiş dedim.
Ayakkabı paketlerini alıp Metin’e teşekkür eden karım çıkarken ödeme yapmak ve başka modelleri görmek için tekrar geleceğini söyledi.
Paketleri arabaya bırakıp, gece kulüplerinden birine gittik.Eğlenme zamanı gelmişti, önce bir köşeye çekilip karıma sarıldım. Amını avuçlarken ıslaklığı geçmemişti, bebeğim bugün beni kudurttun dedim.
İtiraf edeyim bende çok büyük zevk aldım ama unutma bunu sen istedin dedi.Evet ben istedim ve böyle fantezilere devam edelim dedim.Bu kadar heyecan yaşayacağımı bilsem daha önce kabul ederdim dedi.
Tamam şimdi piste çıkıp o sikilmiş amını sergileyelim dedim.Dudağıma yapışıp öptü sen iste yeter dedi. El ele tutuşup piste çıktık, öylesine coştuk ki pistte sevişir gibiydik.Hiç kimseye aldırış etmeden sabaha kadar dans edip çılgınca eğlendik.
Zevk ve eğlence dolu günün sonunda eşimin fantezi anlayışı değişti ve büyük keyiflere yelken açtık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder