22 Kasım 2016 Salı

�vey K�z�m�n Tatl� G�t�

Selamlar benim ad�m ��nar dul bir kad�nla evlemi�tim ve evlili�im iyi gidiyordu bu hikayemde sizlere 18 ya��ndaki �vey k�z�mla ya�ad���m tatl� seks hikayelerimden birini anlataca��m �ncelikle kendimden biraz bahsetmek istiyorum. �lk bilmeniz gereken �ey ben ve �vey k�z�m�n nas�l insanlar oldu�u san�r�m ben i�inde g�c�nde bir adam�m a��k�as� maddi durumumda bir problem yok gelirim kendime ve aileme yetecek kadar para kazan�yorum.183 boyunda 87 kiloyum �zellikle gen�lik y�llar�mda amat�r olarak futbol oynad���m i�in uzun y�llar bana spor yapman�n vermi� oldu�u v�cut hatlar�na sahibim ya��tlar�m gibi g�be�i ya� ba�layan tiplerden de�ilim.�vey k�z�m ise olduk�a seksi v�cut hatlar�na sahip ve genellikle te�hir edici k�yafetler giyen ta� gibi bir lolita i�te size bu lolitayla ge�en hikayemi anlat�yorum.Okuldan gelip odas�na ge�ince hemne arkas�ndan gider har�l��a ihtiyac� olup olmad���n�, okulunun nas�l ge�ti�ini sorard�m.Tabi o da bu arada benim yan�mda ete�ini ��kart�r.O sexy transparan siyah, ten rengi, ya da hafif desenli �orab�yla kal�rd�.Tanga giymiyordu ama adeta tangay� and�ran bir k�lotu vard�. Dayanamay�p usulca as�l konuya giri� yapmaya ba�lad�m; erkek arkadal�n var m�, yani senin gibi g�zel, �ekici bir k�z�n elbette ki vard�r Annen nas�l benim akl�m� ba��mdan ald� kendisine k�le ettiyse eminim ki senin de k�len olanlar vard�r diyince biraz �a��rd�.G�l�msedi ve asl�nda var diyip devam�na ekledi.Hem de okulun en yak���kl�, en karizmatik �ocu�u dedi. Bunu �zerine peki hi� �p��t�n�z m� diyince y�z� k�zar�r gibi oldu hafif duraksad� ve hay�r diye at�ld�.��kirlenmi�tim a��k�as�.Yani bu kadar �ekici bir k�zdan beklerdim a��k�as�. Ertesi g�n k�z�m�n okuluna gittim ve usulca ��k���n� bekledim ona sar�lan bir �ocuk vard�.Ger�ekten ya��na g�re yak���kl� delkanl�yd�.�ocuk ve k�z�n telefonumla birka� resmini �ektim.Sonra civardaki parka do�ru y�r�d�ler.Banka oturup �p��meye ba�lay�nca bunu da kayda ald�m.�ocuk k�z�m�n bacaklar�n� elliyordu.Ellerini neredeyse cinsel organ�na s�recekti.T�m bunlar� kayda ald�ktan sonra eve d�nd�m.K�z�m gelince her zamanki gibi odas�na girdim arkas�ndan ve bug�n okul ��k��� ne yapt���n� sordum.Klasik basit bir cevap ald�m.Hi� Ay�e�nin evinde biraz ders �al��t�k, anneme haber vermi�tim diyince emin misin dedim.Yine biraz k�zard� teredd�t ge�irdi.Evet ya sen de 2 g�nd�r beni s�k��t�r�yordun diyince hemen at�ld�m ve bence kendinden o kadar emin olma.�z�lerek s�yl�yorum ki elimde bug�n yapt�klar�na dair kay�tlar var dedim.�p��me hadi olur diyordum, gen�siniz hata olarak ya da birbirinizi tatmak i�in olur ama siz uygun ortam bulsan�z sevi�eceksiniz diyince, yine k�zard� ve g�ster o zaman yalan s�yl�yorsun dedi. Ben de �p���rkenki foto�raf� ve videoyu g�sterince �ok oldu ve ne olur anneme g�sterme sil onlar� ne istersen yapar�m dedi.�stersen sana baba da derim ne olur imha et diye yalvar�yordu.Tek �artla silece�imi s�yledim e�er benimle oral sex yap�p, bana keyifli dakikalar ge�irtirsen. �ok �a��rd� ve hemen yooo bu olmaz dedi �fkeyle.Peki sen bilirsin ak�am annen gelince durumu ona izah edersin diyince peki babal�k a� hadi dedi.Fermuar�m� indirdim ve penisimi a�z�na verdim.�ok harika emiyordu.�imdi tekrar ��phelenmi�tim.Acaba daha �nce bu i�i yapm�� m�yd�? Neyse beni bo�altt�.Ger�ekten k�z�m diye demiyorum ama sex de annesine ta� ��kart�r.Elimdeki g�r�nt�lerle ayn� �eyi birka� kez daha yapt�rmay� d���n�yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder