22 Kasım 2016 Salı

B�y�k Memeli Yengem Fena Siki�iyor

Ben k���k meme hayran� oldu�um i�in, sikim an�nda kaz�k gibi oldu ve G�layla yengesi hakk�nda sohbeti devam ettirdim. Yengesi normalde yan dairede oturuyormu�, fakat kocas� hapise girince, G�layla kalmaya ba�lam��. Kocas�n�n 1.5 y�ld�r hapiste oldu�unu falan ��rendim� G�lay kahveleri yap�nca, kahve ile soda i�mek istedi�imi s�yledim. G�layda evde soda olmad���n� s�yleyerek, bakkaldan almaya gitti. O s�rada ben yengesiyle sohbete girdim, kocas�n�n hapiste oldu�una �z�ld���m�, benim de e�imin hasta oldu�unu, doktorun ili�kiyi yasak etti�ini, asl�nda bir bak�ma ikimizin de durumunun ayn� oldu�unu falan s�yledim. O da leb demeden leblebiyi anlad�, �Evet, senin kad�na, benim de kocaya ihtiyac�m var! Ama i�te� arada G�lay olmasayd��� dedi. Ben de hemen, �G�lay�n bilmesine gerek yok! Seninle ilk f�rsatta bulu�mak istiyorum!� dedim ve kartvizitimi vererek, beni mutlaka aramas�n� s�yledim. Kartviziti hemen e�ofman�n�n cebine koyup, �Tamam, arar�m!� dedi. Az sonra G�lay soda ile geldi. Kahvemi ve sodam� i�tim ve te�ekk�r edip ordan ayr�ld�m� �ki g�n sonra arad� ve d��arda bulu�tuk. Araba ile �ehrin biraz d���nda g�zel bir otele gittik.
Yolda sohbeti koyula�t�r�p, kar��l�kl� cinsel a�l���m�z� itiraf ettik birbirimize. Otele var�nca oda kiralad�m ve odaya ge�tik. Odaya girer girmez, onun 1.5 y�ll�k yarrak hasreti, benimse onun k���k memelerini merak ve hevesim ile dudaklar�n� somurmaya ba�lad�m. Ayakta dudaklar�n� somururken, heyecanla elimi g���slerine att���mda inanamad�m, sanki yeni palazlanan k�zlar�n memeleri gibi k���k memeleri vard�. Bluzunu ��kard�m ve yata�a uzand�k. Ve a�z�m� ancak dolduran memelerini zevkle somurmaya ba�lad�m. �Memelerim k���k de�il mi?� deyince, hep b�yle memeleri hayal etti�imi s�yledim ve kur�unkalemin arkas�ndaki silgisi gibi u�lar� olan memelerini somurmaya devam ettim� Bu arada elimi bacaklar�nda gezdiriyordum ve k�lotunun �zerine gelip amc���n� avu�lad���mda, s�r�l s�klam olmu�tu. Elimi k�lotunun i�ine sokarak �slak amc���n� ok�amaya ba�lad���mda, Sema inlemeye ve dudaklar�n� �s�rmaya ba�lad�. Hemen ete�ini ve k�lotunu ��kar�p, bacaklar�ndan yalayarak amc���na ��kt�m. S�r�ls�klam amc���na dudaklar�m� dayad���mda zevkten ba��rmaya ba�lam��t�. 1.5 y�ll�k yarrak hasreti ile am� ate� gibi yan�yordu. Dilim i�inde dola�t�k�a, sa�lar�m� koparacak gibi as�lmas�ndan, am�n� dilimle sikmemden nekadar zevk ald���n� anl�yordum. Bu arada am�n�n suyu ile y�z�m yap�� yap�� olmu�tu�
Do�ruldum ve bir ��rp�da soyunup, ta� gibi olmu� yarra��m� eline verdim. �zlemle yarra��m� hemen a�z�na g�t�rd�, hasret kald��� yarra�� y�llar�n ac�s�n� ��kar�r gibi emiyor yal�yor ve inliyordu. Sikim de a�z�nda gittik�e b�y�yordu. O kadar g�zel yal�yordu ki, bir s�re onu seyrettim. Ba��n� yal�yor, sikimin ba��n� iki parma�� ile ay�r�p, sikimin deli�ine dilini sokmaya �al���yordu. Sonra g�vdesini yalayarak a�a��lara yava��a inip, ta�aklar�m� somurup, tekrar yalayarak yukar� ��k�p, bo�az�na kadar sokup, i�ine �ekiyordu. Bunu yaparken de, �Sak�n gelme, i�ime bo�alman� istiyorum!� diye yalvar�yordu� �yle yalanmaya fazla dayanamad�m, sikimi a�z�ndan kurtar�p, bacaklar�n�n aras�na girip yarra��m� am�na ge�irmemle onun da Ohhhh! �ekmesi bir oldu. Sanki amc�k de�il bir yanarda�a sokmu�tum sikimi. Ama 2 sefer anca gidip geldim ki, oluk oluk bo�ald�m. Alt�mda tir tir titriyordu, �Ne olur ��karma, i�imde kals�n!� deyince sikim amc���nda �zerine uzand�m, dudaklar�n� �pt�m. Birka� dakika �p���nce, sikim amn�n i�inde yeniden hareketlendi ve tekrar gidip gelmeye ba�lad�m. Busefer daha uzun s�rd� ve 5-6 dakika sonra birlikte geldik. ��ok g�zeldi, fakat daha doymad�m!� dedi. Kalkt�k, beraber du� ald�k geldik tekrar yata�a� Bana, �S�rt �st� uzan ve hi�bir yerimi elleme, bana b�rak!� deyince yatt�m. �nce sikimi a�z�na al�p dimdik yap�nca, ben sikimi am�na alacak ve oturacak sand�m, fakat sikimi g�be�ime do�ru uzat�p, amc���n�n�n dudaklar�n� ay�r�p sikimin �zerinde gidip gelmeye ba�lad�. Resmen am�yla sikime f�r�a badana yap�yordu.
�a��rm��t�m, �Niye i�ine alm�yorsun? deyince, �Evde amc���ma salatal�k s�rt�p, bazen i�ime sokuyordum, �yle al��t�m, �imdi de sikini s�rterek bir kere bo�almak istiyorum, sen yat!� dedi. Ben onun sikimin �zerinde s�rf yapmas�n� seyrederken, kendisi de memelerini ok�ayarak gidip gelirken, sikimin amc���n�n suyu ile kayganla�arak amc���na girdi�ini hissettim, fakat hemen ��kard� ve yine �zerinde kayar gibi gidip gelmeye ba�lad�. Sonra birden omuzlar�ma aban�p titreyerek bo�ald�. O anda ben de kendimi tutamad�m ve g�be�ime do�ru bo�ald�m� �zerime uzand�, dudaklar�mdan �pt� ve �Haydi finali yapal�m!� diyerek sikimi a�z�na ald�, yalayarak temizledi ve �Sikinin suyu �ok tatl�!� diyerek somurmaya ba�lad�. Sikimi kald�r�nca �n�me domald� ve �Hadi �imdi de g�t�m� sik, kocam beni k�t� al��t�rd�, �nce amc���m� sonra g�t�m� sikerdi, hadi sok g�t�me!� dedi. Elleri ile g�t�n�n yanaklar�n� aralay�nca, a�z�nda yeterince �slanan sikimi g�t�n�n deli�ine dayad�m. Biraz itince kafas� girdi. Bakt�m ba��rmay�nca, aniden y�klenip hepsini birden soktum. �Yava� sok! E�ek sikmiyorsun, zevk ver bana! 1.5 y�ld�r sikilmedi g�t�m!� diye ba��rd��
Kocas�n�n o kadar g�tten sikmesine ra�men, g�t� dar say�l�rd�. Yava� yava� i�inde gidip gelmeye ba�lad�m. 15-20 dakikad�r sikiyordum g�t�n� ki, �Haydi yeter, �abuk gel, g�t�m a�r�d�!� dedi. Ben de bo�alay�m diye h�zl� h�zl� pompalamaya ba�lad�m. Birden kendini yata�a b�rakt�, inleyerek titremeye ba�lad�, yine bo�al�yordu galiba. Ben birka� kez daha pompalay�nca ���l�klar att���nda bo�ald���n� anlad�m. B�z���n� kas�p kas�p gev�etiyor ve beni de bo�altmaya haz�rl�yordu. Ben de gelmek �zereyken sikimi g�t�nden ��kar�p, bunu s�rt �st� �evirdim ve o hastas� oldu�um k���k memelerinin �zerine sikimin t�m sular�n� bo�altt�m� �kimiz de bitkin vaziyette birbirimize sar�ld�k ve bir s�re uyuduk. Bir saat kadar uyumu�uz. Kalk�p du�umuzu ald�k ve tekrar bulu�aca��m�z g�n� kararla�t�r�p, otelden ayr�ld�k ve evine b�rakt�m.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder