26 Kasım 2016 Cumartesi

Azg�n o�lum ilk siki�ini benimle yaparak rahatlad�

Selam arkada�lar�Sizlere �ok ate�li bir hikayemi anlatmak istiyorum. Kocamla bo�anal� 4 y�l oldu. 19 ya��ndaki o�lumla beraber ya��yorum. O�lumuzla aram�zdan su s�zmaz.K���k ya�ta evlendirilmi� amca adamlar�yd�k kocamla� Ben daha kad�nl���n, evlili�in ne oldu�unu anlayamadan ba�ka bir kad�na kap�l�p gitti. Bir daha da y�z�n� g�rmedik, sadece bize bir arkada�� ile kimseye muhta� olmayaca��m�z bir para yollar..
O�lumla �ok iyi anla��r�z. Birbirimizin arkada��, deste�i, can yolda�� olduk. Ayn� �eylerden ho�lan�r, her �eyi birlikte yapar ve �
her yere birlikte gideriz. Aram�zda s�r, ka� g�� yoktur. Her �eyi sak�nmadan, �ekinmeden konu�uruz. Ergenlik d�nemini atlatabilmesi i�in, yanl�� �eylere kap�lmamas� i�in cinsel e�itimini de ben verdim, merak etti�i her �eyi anlatt�m, her sordu�una a��kl�kla cevap verdim.
Birbirimizin yan�nda �ekinmeden soyunur, giyinir, evin i�inde hele s�cak havalarda i� �ama��rlar�m�zla dola��r�z. K���kl���nden beri can� s�k�ld���nda korktu�unda gelir benim yan�mda yatar, uyur. Yani birbirimizden hi� �ekinmeyiz.
O yaz hava �ok s�cakt�. S�k s�k du�a girip ��k�yorduk, �st�m�zdeki fazlal�klar� atm��, �yle dolan�yorduk evin i�inde� Televizyonda yeni vizyona giren bir filme dalm��t�k Film bitti, ben kalk�p mutfaktan buzdolab�ndan dondurma almaya gittim. Bu s�rada seksi bir film ba�lam��, nefis bir kad�n striptiz yap�yordu ben i�eriye girdi�imde�
efe �ylesine dalm��t� ki kad�na, a�z� a��k, i�ine d��ecek kadar ilgiyle, eli ap�� aras�nda izliyordu filmi� Salonun giri�inde �a�k�nl�kla onu izledim ben de�   O�lumu o ana kadar hi� b�yle istekli, kad�nlara ilgi duyan bir erkek olarak g�rmemi�tim. Ben de o�lumu a�z�m a��k seyrediyordum. Beni fark etti�inde �ok utand�, hemen kanal� de�i�tirmeye �al��t�. Onun bu su��st� yakalanm��, utanga� tav�rlar� ho�uma gitmi�ti. G�lerek,
�O�lum neden de�i�tirdin? Be�endiysen seyredebilirsin. Art�k yeti�kin bir erkeksin sen�� dedim ve elinden kumanday� al�p tekrar eski kanala d�nd�m.
�imdi kad�n erotik danslar yaparak soyunuyordu. efe yan yatm��, uzand��� yerde benim getirdi�im dondurmay� ka��klarken, bir yandan da benimle beraber filmi izlemeye devam ediyordu.  �yle etkilenmi�ti ki �n�ndeki kabar�kl�k bir anda b�y�d� g�zlerimin �n�nde. Alt�nda slip k�lot vard�, ta� gibi olan erkekli�inin ba�� bir anda k�loduna s��mad�, d��ar� ��k�verdi. �yle utand� ki, benim daha fazla g�rmemem i�in hemen s��rayarak y�z �st� yere uzand�.
efe�n�n bu beklenmedik  hareketi �ylesine sevimli ve komikti ki kendimi tutamad�m, g�lmeye ba�lad�m. Tolga ise mosmor oldu, ne yapaca��n� bilemeden utan�la ekrana bak�yordu. Ben de daha fazla utanmamas� i�in kendimi zorlayarak g�lmeme engel olmaya �al��t�m. Filmi izlemeye devam ettik. Ekrandaki kad�n  baca��n� havaya bir kald�rd�, am� oldu�u gibi g�r�nd�. �ok, a��r� k�ll� bir kad�nl��� vard� kad�n�n� Dayanamad�m,
�Iyy� ��ren� dedim. G�z�n� kad�n�n k�ll� organ�ndan ay�rmadan,
�Neden anne?� dedi.
�Bak�ml� bir kad�nda bu kadar uzun k�llar olmaz� dedim. �Hem v�cudu da �ok orant�s�z. �stelik iyi dans da edemiyor..� Benim bu ifade �eklim de onun �ok ho�una gitmi�ti herhalde�
�Sanki sen daha iyisini yapars�n da�� dedi g�lerek.

Bak sen �u yaramaza� Can�m o�lum beni s�nepe bir ev kad�n� olarak g�r�yordu. Bir kad�n�n ��plak dans�n� ilgiyle izleyen o�luma bakt�m, bir de filmdeki kad�n�n dans diye yapt��� sa�ma hareketlere�
Dayanamad�m, balkon taraf�ndaki kal�n perdeleri de kapad�m, yatak odas�na gittim..  �zerimdeki etek bluzu, �ama��rlar�m� ��kard�m. �ekmeceden beyaz dantel G-string k�lot s�tyen tak�m� giydim.Yata��m�n ba� ucunda s�s olarak duvarda duran uzun beyaz t�l� t�m v�cuduma sard�m. Salona gitti�imde Tolga hala b�rakt���m yerde filmi izliyordu. Televizyonun �n�ne ge�ip kapatt�m. G�zlerini hayretle a�m��, bana bak�yordu.
�Bak bakal�m beyefendi, dans nas�l olurmu� seyret te g�r�� dedim g�lerek� �Ama aram�zda bir s�r olacak kabul mu?� diye de sordum.
�Tamam annem� dedi. Ben salondan d��ar�ya ��kt�m, kendimi g�stermeden Tolga�ya seslendim,
��u slow dans m�zik cd sini tak ve sesi biraz a煔
Dediklerimi yapt�. Nefis bir slow m�zik yay�ld� odaya.. T�llere sar�lm��, dans ederek girdim i�eriye� K�vr�larak, b�k�lerek, t�m seksili�imi kullanarak bildi�im fig�rleri sergilemeye ba�lad�m. D�nerken giri�teki duvarda boy aynas�nda kendimi g�rebiliyordum. Emindim ki, az �nce striptiz dans� yapan kad�ndan daha iyi dans ediyordum ve �effaf t�llerin i�erisinde ondan daha seksiydim.
G�z�m Tolga�ya ili�ti. �n�ndeki kal�nl�k daha da artm��t�. Zaptetmekte zorlan�yordu adamca��z� Dudaklar� yar� aral�k, nefes almadan, g�z�n� k�rpmadan beni izliyordu. G�l�msedim, dans etmeyi kesmeden seslendim,
�Tolga, k�lodunu ��kar, yoksa seninki k�r�lacak� dedim.
Beni ikiletmeden hemen dedi�imi yapt�. Ya��na g�re �ok �ok b�y�k olan ve �imdi benim erotik dans�m�n etkisiyle iyice sertle�mi�, kaz�k gibi olmu� siki yay�ndan bo�alm�� ok gibi f�rlad�. �yle �ahane bir g�r�nt�s� vard� ki� Dayanamad�m, dans etmeyi b�rak�p bir an uzand��� yerde antik �a� heykeli gibi g�r�nen yak���kl� o�luma bakt�m,
�Yarabbim bu ne g�zel bir erkeklik..� diyebildim.  �Nefis.. Boyu harika, ama biraz fazla kal�n..� dedim ve g�lmeye, kendimi toplamaya �al��t�m.
Sonra  �a�k�n �a�k�n ona bakarak dans etmeye devam ettim. �imdiye kadar i� �ama��rlar�yla �ok g�rm��t�m onu� Birka� y�l �ncesine kadar ��plak banyo yapt�r�yordum, ergenlik d�neminden bu yana kendisi y�kan�yordu. Ama banyoda s�rt�n� �ok keselemi�tim. Sporla u�ra�t���ndan atletik, kasl�, erkeksi v�cudunu �ok iyi biliyordum, en ince detay�na kadar� Ama hi� b�yle kobra gibi bir erkeklik organ� bacaklar�n�n aras�nda havaya dikilmi�, bana �a�k�n ve istekle bakarken g�rmemi�tim. Ne zaman b�yle koca yarakl� bir erkek olmu�tu benim minik o�lum?
��im bir ho� olmu�tu. Kendimi zorlayarak dans etmeye devam ettim yava� yava�� �imdi hareketlerim daha da erotikle�mi�ti. Tolga da bir acaip g�r�n�yordu. O da benden etkilenmi� gibiydi. San�r�m dayanam�yordu, erkekli�inin damarlar�n� g�rebiliyordum. Elini erkekli�ine g�t�rd�, s�vazlad�� K�s�k bir sesle bana seslendi
�Anne� Dans etmesen de bana o kad�n gibi striptiz yapsan�� �a��rd�m bu iste�ine,
�Neden Tolga?�
��ey�� Eliyle kaz�k kesilmi� penisini i�aret etti, �Kaz�k gibi sertle�ti anne� �ok ac�maya ba�lad�� L�tfen� Sana bakarak rahatlamak, mast�rbasyon yapmak istiyorum��
�Aaa� Olur mu hi� �yle �ey Tolga? Annene bak�p mast�rbasyon mu yapacaks�n? �
�Ne olur sanki� Hadi k�rma beni� L�tfen� Sanki seni hi� ��plak g�rmedim �imdiye kadar� De�i�en bir �ey yok ki� Tek yapman gereken �st�ndekileri dans ederken ��kar�vermek��
G�zlerine bakt�m. O adamsu bak��lar� yoktu �u anda, bir erke�in beni arzulayan, isteyen, sikici bak�� ifadesi gelip yerle�mi�ti. T�ylerim �rperdi. ��imdeki kad�n k�p�rdand�. Zaten erkekli�inin nas�l kalkt���n� g�rd���m andan beri ayaktayd� arzular�m� Yapmamal�yd�m ama nas�l oldu�unu anlayamadan bir anda a�z�mdan
�Tamam, peki can�m�� s�z� ��kt�. Sanki konu�an onun 17 y�ll�k annesi de�il, bir kad�nd�, bir ba�kas�yd�� �Ama ben sadece soyunucam. Sen de sadece beni izleyeceksin. Oturdu�un yerde kendine ne yaparsan yap� Sonra da bug�n�, bu dans�, olanlar� unutaca��z, tamam m�?� dedim. Sevin�le, g�zleri parlayarak,
�Okey annecim�� dedi,  alt�na b�y�k minderi alarak yere oturdu.
Dansa devam ederek tam �n�ne geldim. �zerimdeki ��plakl���m� �rten �effaf t�l� yava� hareketlerle, m�zi�in ritmine uyarak bir y�lan gibi k�vr�la k�vr�la a�a��ya indirmeye ba�lad�m. Eli sertle�mi� sikini s�vazlayarak, g�z�n� k�rpmadan izliyordu beni�
�stek dolu g�zlerinin �n�nde yava� yava� ��plak bedenim meydana ��kt�. Sonunda uzun t�l ayaklar�m�n dibine y���l�p kald�, ben de hareket etmeyi keserek g�zlerine bakt�m. Ayak t�rnaklar�mdan tepeme sa�lar�ma kadar t�m v�cudumu ��yle bir dola�t�ktan sonra kesik bir sesle,
�Anne sen harikas�n, tarif edemem�� dedi  �Sana �imdiye kadar hi� bu g�zle bakmam��t�m. �yle g�zelsin ki� Anlatamam��
�Sen de her kad�n�n akl�n� ba��ndan alacak kadar yak���kl� ve etkileyicisin.. Hele erkekli�in beni �ok etkiledi�� diye yan�tlad�m.
Yerde, minderin �st�nde oturan ��r�l��plak o�lumun �n�nde, �zerimde sadece k�rm�z� renkte G-String �eklinde incecik bir k�lot, ve onun tak�m� ask�s�z bir s�tyenle yar� ��plak ayakta duruyordum. K�lodun ip �eklindeki a��, am dudaklar�m�n aras�na girmi�, klitorisime s�rt�yor, havay� bozmamak i�in tutup d�zeltmekten �ekiniyordum.  1.75 olan boyum dans i�in giydi�im ayaklar�mdaki y�ksek topuklu ayakkab�larla daha da uzam�� g�r�n�yordu.
�Ger�ekten, dedi�in gibi filmdeki kad�na ta� ��kart�rs�n annecim� K�z�l sa�l�, muhte�em bir afet duruyor kar��mda�� dedi neden sonra� Durdu, �ekinerek, �Anne nolur, ��karsana �st�ndekileri�� diye yalvard� bana� Erkekli�inin damarlar� mor mor g�r�n�yordu, ba�� da mosmor kesilmi�ti.
�Ne o? Dayanamad�n m� bakiim?� diye �akaya vurmaya �al��arak sordum. �Hani sadece dans edecektim? �imdiyse soyunmam� istiyorsun, yaramaz �ey��
�L�tfen, k�rma beni� Bu kadar yapt�n, sonuna getir bari��
Yerde, minderin �zerinde oturuyordu, s�rt�n� koltu�a dayam��t�. Bacaklar�n�n aras�ndaki penis m�zrak gibi havaya dikilmi�, �ahane g�r�n�yordu. Bir anda karar�m� verip yan�na diz ��kt�m ben de� Soyunmaktan fazlas�n� yapacakt�m.
Tolga�n�n g�zel sikini elime ald�m, ok�ad�m. Ate� gibi yan�yordu. Tolga sadece soyunmam� beklerken, benim birden bire ��k�p kendini ellemem kar��s�nda aptalla��p kalm��t�. Sikini kavrayan ellerimin s�cakl���n�, zevk verici temas�n� hissedince k�vrand�,
�Ohhh� Annecim� Ne yap�yorsun?�
�Sus can�m� Kendini bana b�rak��
Dilimi ��kar�p avucumu yalad�m, t�k�r�kleyip �slatt�m, kayganla�an avucumun i�inde sikini s�vazlamaya ba�lad�m. Tolga dudaklar�n� �s�rarak bir inilti kopard�. Elini uzat�p kal�alar�m� ok�amaya ba�lad� ama izin vermedim. Kal�amdaki elini �ekip kenara b�rakt�m.
Kalkt�m, i�eri gidip krem al�p geldim. Ellerimi g�zelce kremleyip sikini s�vazlamaya ba�lad�m. G�zleri sikini ok�ayan ellerimde, yar� ��plak v�cudumda dola��p duruyordu. Can�m o�luma kendi ellerimle mast�rbasyon yapt�r�yordum. Fazla dayanamad�, bir anda kas�lan sikinden f��k�rmaya ba�layan spermleri bir anda surat�ma, dudaklar�ma ya�maya ba�lad�.
�Ahhh� �ok g�zel� Harikas�n annem� Ohhhh�� diye inliyordu. Ara vermeden ok�amaya devam ettim. Son salvolar boynuma, g���slerime geldi. �yle �ok bo�ald� ki, �a��rm�� vaziyette ��plak tenimdeki d�l damlalar�na bak�p kalm��t�m. Ellerime bula�an o�lumun menilerini a�z�ma g�t�r�p yalad�m, temizledim. G�zel siki bo�almas�na ra�men dimdik duruyordu yine� Aya�a kalkt�m,
�Kalk ve beni soy�� dedim.
Bu laf�m� duyunca �ok ge�irmi� gibi y�z�me bakt�. O an kar��s�ndaki annesi de�ildi sanki kar�s� ya da �ok arzulad��� bir kad�nd�.. Kalkt�, arkama ge�ti, sa�lar�m� kald�r�p s�tyenimin kancas�n� a�t�, serbest kalan memelerim yay gibi f�rlad�. Sonra beni d�nd�r�p kocaman bi�imli f�nd�k gibi ba�lar� ve dimdik memelerime hayran hayran bakt�, ellerini uzat�p memelerime dokundu. Arzuyla dikle�en memelerimi titreyen parmaklar�yla ok�ad�. Hayran hayran bak�yordu onlara� Sonra e�ilip memelerimi diliyle yalamaya, a�z�na al�p emmeye ba�lad�. Acemi o�lan ara s�ra u�lar�n� di�liyor, ben de ac�yla s��r�yordum.
Dakikalarca memelerimi, g�be�ime kadar olan b�lgeyi �pt�, emdi� G���slerim emilmekten k�pk�rm�z� olmu�tu.. A�a��ya indi, �pe �pe k�loduma kadar indi. Uzun s�re memelerimin yalan�p �p�lmesiyle kad�nl���m i�imden �a�layan zevk sular� i�inde kalm��t�. Islak am�m�n dudaklar� aras�na s�k��an k�lodumun a� k�sm�n� di�leriyle �s�rarak am�m�n dudaklar�ndan kurtard�. K�lodun bel k�sm�ndan tutarak yava��a a�a�� indirdi. Sanki erotik bir r�yay� ya��yor gibiydim. �st�mde sadece topuklu ayakkab�lar kalm��t�. ��r�l��plakt�m kar��s�nda�
�Yere uzan� dedim. Uzand�. Ba��n� bacaklar�m�n aras�na alarak diz ��kt�m,
�Bana am�m� anlatsana bir erkek olarak�� dedim. �Nas�l g�r�n�yor? G�zel mi?� Biraz al�ald���mda burnu de�iyordu kabarm�� am dudaklar�ma�
�K���k iki pembe g�l dudakl�, yapma bebek gibi p�r�zs�z ve yumu�ak.. Dudaklar�n aras�ndaki bu sert �ey ne anne?� dedi merakla�
���te me�hur klitoris o.. Kad�n�n dayanamad��� tek nokta�� dedim.
Daha fazla dayanamad�, dudaklar�n� yap��t�rd� o merak etti�i sert noktama, klitorisime� ��lg�nca emmeye, diliyle yalamaya ba�lad�.. Y�llard�r bir erkek eli, g�z� de�memi�ti v�cuduma� Ve bug�n am�m yalan�yordu k�yas�ya� M�thi� bir zevk ba��m� d�nd�r�yordu. Dizlerim titriyordu. K�s�k bir sesle acemi erke�imi y�nlendiriyordum.
�kimiz de dayanamad�k. Az �nce getirdi�im kremle sikini g�zelce ya�lad�m. Yatt��� yerde havaya dikilmi� g�zel sikin �st�ne ata biner gibi  oturmaya ba�lad�m. Sikinin kocaman ba�� benim o pembe dudaklar�n aras�na girdi yava� yava�� Y�llard�r seks yapmad���m i�in am�m �ok dard�. Krem sayesinde zorla giriyordu� Dudaklar�n� �s�ra �s�ra, zevk sular�ndan sikimin �slan�p kayganla�mas�n� bekleye bekleye, santim santim a�a�� yukar� yaparak,  derken dibine kadar sokup oturdum.
http://pics-and-gif.tumblr.com/
Bacaklar�m�n aras� tamamen dolmu�tu. Tolga ellerini uzat�p memelerimi m�nc�kl�yordu. Ben de onun kasl� erkek v�cudunu ok�uyordum s�rekli� Kabaran klitorisim o�lumun kas�klar�nda eziliyor, memelerim m�nc�klan�yordu.
��imden zevk sular�n�n bo�ald���n� hissettim. Bir iki a�a�� yukar� yap�nca i�imin kayganla�t���n�, duvarlar�m zorlansa da biraz daha rahat hareket edebildi�imi g�rd�m. Sonra da oturup kalkmaya ba�lad�m. Tempolu bir �ekilde yava� yava� ��k�p do�ruluyor, dibime kadar girmesini sa�l�yor, sonra yukar�ya ba�� d��ar�ya ��kana kadar y�kseliyordum. Bir an siki kap�ma dayanm�� duruyor, sonra bir anda dibime kadar g�m�yordum i�ime�
Art�k dayanacak halimiz kalmam��t� ikimizin de� Benim minik o�lum sikici bir erkek olmu�tu. Kaz�k gibi sikiyle i�imi tamamen doldurmu�, ben �st�nde hareket ettik�e o da kal�alar�n� indirip kald�rarak bana e�lik ediyordu. �kimiz de kas�lmaya, ���l�klar atmaya ba�lad�k.
Duram�yorduk art�k� D�nya y�k�lsa ikimizin de duracak hali kalmam��t�. Ben nefes nefese kal�p Tolga�n�n �st�ne y���ld���mda o hala koca sikini alttan pompalay�p duruyor, ta�aklar�ndaki son menileri de i�ime ak�t�yordu.  Sonunda sakinle�tik, birbirimize sar�l�p o vaziyette kald�k.
Kendimize geldi�imizde o�lumun kaz�k gibi siki hala benim darac�k amc���m�n i�inde duruyordu. Y�llar�n verdi�i a�l�k y�z�nden daha doymam��t�m. Yana yuvarlan�p Tolga�y� �st�me �ektim. Bacaklar�m� aralay�p erke�imi zevk odama davet ettim. O da beni k�rmad�. �ki kez bo�almas�na ra�men ta� gibi duran erkekli�ini, d�llerinden kayganla�m�� am�ma dald�rd�. Gidip gelmeye, pompalamaya ba�lad�.
Bu defa uzun s�rd� bo�almam�z� Sona yakla�t���nda �yle ��lg�nca bir zevk duyuyordum ki, kendimi kaybedip g�z�mden sak�nd���m o�lumun s�rt�na t�rnaklar�m� ge�iriverdim. O da s�rt�ndaki t�rnaklar�m�n ac�s�yla, am�mdan ald��� zevkle ac� ac� inleyerek orgazm olmaya ba�lad�. Bir kez daha kendimizden ge�tik.
O ak�am yatakta beraber, birbirimize sar�larak, ��r�l��plak vaziyette uyuduk. O�luma verdi�im sadece bir gecelik fantezi s�z�n� unutmu�tum bile� Ertesi g�n uyand���m�zda bizi yepyeni bir ya�am bekliyordu. O�luma seks konusunda ��retece�im �ok �ey vard�. O evlenene kadar onu tam bir erkek yapacakt�m. O�lunu hayata haz�rlamaya �al��an yaln�z bir anne olarak bu benim g�revimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder