29 Kasım 2016 Salı

İlk Sex Hikayem

Merhaba arkadaşlar,
Ben 35 yaşında mimarım buraya sex hikaye yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama buradaki hikayelerden çok etkilendiklerim olmuştur.
Fazla uzatmadan seks hikayeme geçeceğim. işim gereği yaptığımız inşaatlar nerede olursa oraya gittiğimiz için hiç sabit bir yerim olamadı benim. İstanbul’da yaşıyorum ama Tekirdağ’da bir şantiyemiz vardı ve haftada 2-3 gün mutlaka uğramam gerekiyordu. şirketim ben orya gittiğimde rahat edeyim diye bir ev kiralamıştı ama açıkçası 1 veya 2 kere kaldım onun dışında hep İstanbul’a geri dönüyordum. bir gün şantiye ofisinde oturup projelere bakarken kapım çalındı içeriye 40 yaşlarında ama çok alımlı ve güzel bir bayan girdi tam ben buyurun diyecekken elinde çay tepsisini gördüm bir şey içecek misiniz diye sondu. (aslında çaycımız yaşlı bir köylü kadındı) teyzeye ne oldu dedim. o bugün müsait değilmiş ben 1-2 günlüğe desteğe geldim dedi. bir Türk kahvesi istedim bende,odadan çıkar çıkmaz sekreteri aradım hayırdır neden başkası çay servisi yapıyor ve bu bayan kim diye sordum sekreterim teyzenin oğlunun hastalandığını 1 haftaya yakın gelemeyeceğini söyledi , peki bu arkadaş kim dedim Devrim bey evinizi temizleyen bayan dedi adı Aslı imiş. hiç kalmadığım evin temizlikçisi olduğunu da öğrendim bu sayede. Her cuma evinize gelir ve temizler dedi. bende tamam dedim.
1 hafta süre geçmiş ama teyze hala gelmemişti sonradan öğrendik ki kendine başka bir iş bulmuş ve dönmeyecekmiş bu zaman zarfında bizde Aslı ile samimi olmuştuk artık bazen bana fal bakardı. ama fal bakmaya ne zaman gelse mutlaka yerden bir şey alır gibi yapar ve göğüslerini görmemi sağlardı. Aslı bizim çaycımız olarak devam etmek ister misin dedim oda olur ama cumaları temizliği nasıl yapacağım dedi bende evin çok temizlenmeye ihtiyacı yok 2-3 haftada bir pazar yaparsan sevinirim dedim oda kabul etti. zamanla Aslıyla aramızda ki samimiyet dahada ilerledi bana eşiyle ilgili sorunlarından bahsetmeye başladı bunları anlatırken o kadar masumdu ki bazen o anlatırken ben onu dinlemekten çok onu hayal etmeye başlamıştım ama ben şirketin müdürü o da çaycısıydı bir duyulursa işim biterdi. ama zamanla Aslı ile flörtleşmeye başladık kaçamak bakışlar ve ufak dokunmalar. örneğin kahveyi verirken mutlaka elime değerdi eli çay ocağı ufaktı bazen ben bir şey alma bahanesiyle çay ocağına girerdim ama raftan bir şey alacağımı ne zaman söylesen Aslı hiç kenara çekilmez buyurun alın derdi bende mecburen Aslının arkasından uzanırdım ve bu sırada mutlaka sürtünme olurdu.
Neyse bir gün işverenler bir cumartesi yemeğe davet ettiler bizde katıldık yemek alkollüydü ve geç saatlere kadar içtik eve döndüğümde saat 4 olmuştu hemen üstümü çıkarttım ve yattım kalmaya hazırlıklı gelmediğim için çıplak yatmak zorunda kaldım. sabah 9 gibi içeriden gelen tıkırtılara uyandım hemen boxer imi giyinip salona geçtiğimde Aslıyı altında basma bir etek ve üzerinde askılı ve salaş bir t-shortle ortalığı toparlarken gördüm burada ne yapıyorsun dediğimde birden korktu sonra bana dönünce bir şaşkınlık ifadesi belirdi yüzünde çünkü sadece boxerla kadının karşısına çıkmıştım ve sabah ereksiyonu da devredeydi tabi. durumu algılayıp hemen özür diledim ve üzerimi giyinmeye gittim arkamdan devrim bey uykunuz varsa devam edin benim o odaya gelmem 2-3 saati bulur dedi bende giyinmeden tekrar Aslıya döndüm ve dedim ki o zaman 1-2 saat daha uyuyayım.
sonra aklıma bir şey geldi ben uyuduğumda yatak odasının kapısı açıktı ama uyandığımda kapalıydı Aslıya sen mi kapattın dedim oda evet üstünüz açıktı ve tamamen çıplak tınız bende yaklaşmamak için kapıyı kapattım dedi. bende çok utandım ama şakaya vurarak üstümü örtmen de sorun yok korkma yemem dedim.
sonra gülüşerek odaya geçtim tekrar uyumaya başladım bu sefer boxerla yattım. bir ara çişim geldi ve tuvalete girmek için kalktım giderken salona gözüm kaydı Aslı eteğini tamamen sıyırmış ve koltuğun altına doğru domalmış ve koltuğun altını siliyordu birden kendimi onu izlerken buldum bu sırada Aslı girdiğimi fark etmiş ve devrim bey buyurun dedi ve sese irkildim kusura bakma dedim tuvalete gidecektim sana da baktım yatak odasına ne zaman geleceksin dedim oda yarım saat sonra burada işim biter dedi. tuvaletteyken aklıma bir hainlik geldi çıkınca Aslıya yarım saat sonra geldiğinde uyuyor olursam biraz sert sarsmasını çünkü uykumun çok ağır olduğunu ve zor uyana bileceğimi söyledim o da tamam dedi. odamda beklemeye başladım bu sefer boxerı da çıkarttım üzerime örttüğüm pikeyi de yarı açarak sikimin başının açık olmasını sağladım.
20 dk geçmeden kapıda belirdi hemen uyuyor taklidi yapmaya başladım ama o odaya girdiği andan itibaren artık benimkini görüyordu.
Neyse yanıma geldi önce omzuma dokundu sonra biraz daha sert sonra uyanmadığı mı görünce 1-2 defa adımı seslendi ben hala uyuyor numarası yapıyordum. Beni biraz daha sarstıktan sonra uyanmayacağıma kanaat getirince birden istediğim şey olmaya başladı sikimin üzerinde bir el hissetmeye başlamıştım önce hafif dokunuyordu sonra da tamamen eliyle kavradı. 1-2 dk eliyle sıvazladıktan sonra başında bir ıslaklık hissetmiştim sanırım yalıyordu ve çok harikaydı 1-2 dk sonra başını ağzına aldı ve emmeye başladı bende gözümü hafif açtım ve izlemeye başladım, kafasını kaldırdıkça gözlerimi kapatıyordum. daha sonra daha derine almaya başladı neredeyse yarısından fazlasını ağzına almıştı ve bu harikaydı bunu yaptığına da şaşırmıştım çünkü pekte ufak bir penisim yoktu hatta gayet büyük sayılırdı. sonra artık ne olacaksa olsun dedim ve elimle birden kafasına bastırmaya başladım önce panikle ağzından çıkartmak istedi ama ben kafasını bastırınca çıkartamadı ve emmeye devam etti ben sadece ona harika olduğunu söylüyordum sonra dayanamadım ve ağzına boşaldım , bütün döllerimi yuttu ve biraz utangaç biraz hazlı bir bakış attı bende çıkart üstündekileri ve gel yanıma dedim. bir çırpına yanıma geldi sonra yarım saat öpüştük sonrada ben Aslıyı yalamaya başladım boynundan başladım ve göğüslerine doğru indi 40 yaşında bir kadında nasıl böyle büyük ve dimdik taş gibi göğüs olurdu. uçlarına ufak ısırıklar kondurarak göbeğine doğru indim sonra klitorisine doğru inince titremeye başladı klitorisine ufak dil darbeleri atıyor bazende dilimi içine sokuyordum sonra bir parmağımla amına girerken dilimle de klitorisini dillemeye devam ettim. 5 dk olmadan titreyerek boşaldı.
sonra hiç vakit kaybetmeden sırt üstü yatırdım bacaklarını havaya kaldırıp omzuma aldım ve içine girdim ilk girdiğimde nefesi kesildi sonra popomdan beni tutup kendine çekmeye başladı. bir süre sonra önce domalttım ve sikmeye devam ettim sonrada kucağımda devam ettim tam boşalacakken içinden çıktım ve ve sırt üstü yatırarak göğüslerine ve yüzüne boşaldım. Aslı eliyle hepsini toparlayarak yavaş yavaş döllerimi yutmaya başladı bu beni dahada tahrik ettin o gün akşam saat 8 e kadar yataktan hiç çıkmadım ve..
Aslıyla olan daha heyecanlı hikayelerimizi ilerleyen zamanlarda sizinle paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder