10 Ocak 2017 Salı

Ablam�n E�i Beni Sikiyor S�rekli

Ben 19 ya��ndayd�m. bebek gibiydim. ablam�n yatak odas�nda aynan�n kar��s�ndayd�m. kad�n parf�m� s�km��, ablam�n ask�l� k�sac�k beyaz geceli�ini giymi� kendimle oynuyordum. t�ys�z v�cudumu, bacaklar�m� seyrediyor dudaklar�m� boyay�p ne kadar g�zel oldu�umu d���n�yordum. Ablamda eni�temde evde yoktu. eni�tem gece g�venlik�isiydi. ablamsa annemlerdeydi. geceli�in eteklerini s�y�r�p arkam� aynaya d�nd�m. kal�alar�m dolgun ve kalk�kt�. ellerimle kal�alar�m� ay�r�p taze k���m�n aras�n� ortaya ��kard�m. deli�im minicikti. hafif k�rm�z�ms�, yumuk dudaklar gibiydi. okulda oyna�t���m bir ka� �ocuktan ba�ka kimseye siktirmemi�tim. yata�a uzand�m ve kendime seksi pozlar vermeye ba�lad�m. parma��m� a�z�mda �slat�p deli�imi parmaklamaya ba�lad�m. �zerimdeki saten geceli�in kayganl��� beni daha da tahrik ediyordu i�im k�p�r k�p�r oluyordu. y�z�st� uzanm��t�m. saten beyaz gecelik bacaklar�mdan s�yr�lm��, kal�alar�m tamamen ��plakt�. �slak deli�ime soktu�um orta parma��mla k���m� zevklendirirken di�er elimle de kal�alar�m� ay�rmaya �al���yordum. birden bir kap� sesi duydum. arkama d�nd���mde kap�da eni�temin beni seyretti�ini g�rd�m. k�pk�rm�z� olmu� utanc�mdan ne yapaca��m� �a��rm��t�m. aya�a kalkt�m. eni�tem ne kadar�n� seyretmi�ti acaba diye d���n�rken yan�ma geldi ve sert�e bir tokat att� bana. Sonra sar�ld� ve �pmeye ba�lad�. ka�maya �al��t�m ama s�k� s�k� sar�ld�. dudaklar�m� �pmeye ba�lad�. kal�alar�m� ok�uyordu bir yandan da kal�alar�m� s�k�yor ac�tacak kadar sert�e ay�r�yordu, am�m� parmaklamaya �al���yordu. �slanm�� darac�k deli�ime sokmaya �al��t��� parmaklar� can�m� ac�t�yordu. birden beni b�rakt� ve soyundu. korkuyordum ama a�z�mdan tek kelime ��km�yordu. k�l-odundan s�yr�l�p dikilen kocaman sikini g�rd���mde korkum daha da artt�. asla yiyemeyece�im kadar b�y�kt�. omuzlar�mdan tutup sert�e arkam� �evirdi ve arkadan sar�l�p boynumu emmeye ba�lad�. kocaman siki kal�alar�ma yap��m��t�. boynumu emmesi zevk vermeye ba�lam��t� ama korkum ge�memi�ti. kocaman k�zarm�� siki tazecik bembeyaz kal�alar�ma bask� yap�yor s�cakl��� i�ime korku veriyordu. sonra beni yata�a itti ve dom-altt�. �ok korkuyordum. sikmeye �al��acakt�. ka�maya �al���nca kal�ama �ok sert iki tokat att�. �ok can�m yanm��t�. �zerime aband� ve sikinin ucunu kal�alar�m�n aras�na soktu. girmemi�ti ama sikinin kocaman ba�� deli�imin �zerine bask� yap�yordu, eni�temde kulak memelerimi ve boynumu �p�yor, emiyor sert �s�r�klar at�yordu. Korktu�um i�in arkam� s�k�yordum. anlay�nca do�ruldu ve parma��n� t�k�r�kledi ve k���ma soktu. can�m yanm��t�. orta parma��n� g�t�me sokup ��karmaya ba�lad�. geni�letmeye �al���yordu. k���m� serbest b�rak�p ac�y� azaltmaya �al��t�m. biraz i�e yarad�. parmaklar� �ok g��l�yd�.iki eliyle kal�alar�m� iyice ay�r�p deli�ime bakt� ve iyice t�k�r�kledi. iki parma��n� sokmaya ba�lad�. deli�im biraz daha rahatlam��t� ve tat almaya ba�lam��t� ama hala can�m yan�yordu. parmaklar�n� ��kar�p sikini tekrar deli�ime dayad�. biraz bast�r�nca sikinin ba�� girer gibi olmu�tu ama can�m feci yanm��t�. kaz�k gibi siki kar��s�nda k���m �ok taze kal�yordu. sokamayaca��n� anlay�nca yata�a uzand� ve .bakma lan, yala dedi. a�z�ma zor s���yordu. yalamaya ba�lad�m. asl�nda tad� kokusu �ok ho�tu. 69 �eklinde �st�ne oturttu ve ben sikini emerken o kal�alar�m� ok�uyor elleriyle ay�r�p deli�imi seyrediyor bir yandan da parmaklar�yla k���m� geni�letmeye �al���yordu. ablam her an gelebilirdi. o gelmeden i�ini bitirmek istiyordu. sikini daha i�tahla yalamaya ba�lay�nca nefesleri h�zlanm��t�. �slak k���mda nefeslerini hissediyordum. can�m �ekmeye ba�lam��t� ama eni�temin siki alamayaca��m kadar b�y�kt�. kald�rd� beni ve y�z �st� yat�rd�. karn�m�n alt�na bir yast�k koydu. az �nce a�z�mda titreyen koca siki yiyecektim. kurtulu�um yoktu. olabildi�ince kendimi rahatlat�p kal�alar�m� s�kmadan ac�m� azaltmal�yd�m. K���m� elleriyle ay�r�p biraz daha t�k�r�kledi. sikinin ucunu deli�ime koydu�unda asl�nda sikilmeyi ne kadar istedi�imi fark ettim.yava� yava� sikini k���ma sokmaya ba�lad�. ac�larla kar���k gelen zevklenmeler tesellim oluyordu. yar�ya kadar sokmu�tu. sokup ��karmaya ba�lad�. g�t�m ayr�l�yordu sanki. arada bir ��kar�p tekrar sokuyor deli�imin giri�ini daha da rahatlat�yordu. sonra �zerime e�ilip giri� ��k��lar�n� h�zland�rd�. nefesleri enseme vuruyordu. biraz yava�lad� ve sikini geri �ekip bir daha soktu. daha derine sokmu�tu. titreyerek bo�almaya ba�lad�. i�imi doldurmu�tu. sikini ��kar�rken bir k�sm� da deli�ime kal�alar�ma f��k�rd�. kalkt� ve apar topar giyinmeye ba�lad�. ben ablam�n yata��nda y�z�st� uzanm��, sikilmi� g�t�mde menilerle kalakalm��t�m. gecelik s�rt�ma kadar s�yr�lm�� boynumda �s�r�klar�n ac�s�yla tecav�ze u�ram�� gibiydim. eni�tem kalk lan �abuk giyin yatma �yle kaltak gibi. dedi. kalk�p giyindim. be� dakika sonra ablam geldi. eni�temle tek kelime konu�mad�m. evden ��kt�m. G�nderen; Tecav�ze U�rayan Bald�z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder