22 Ocak 2017 Pazar

LİSEDE SINIF ARKADAŞIMI FENA BECERDİM

Lise yıllarının en durgun geçtiği yıllarda bile insanlar mutlaka bir atak içerisindedirler. Bunun sebebi sadece ergenliğimizin bu dönemde yüksek olmasından kaynaklanıyor. İşte bu SEKS HİKAYESİ o dönemimi anlatıyor. Ben Lisedeyken benimle aynı sınıfta Betül diye bir kız vardı. Durmadan sınava hazırlandığı için pek kimseye pas vermezdi ama ben biraz ondan daha zekiydim. Bu sürekli mini etek giyip beni azdırırdı. Gerçek manada koca sınıfta beni etkileyebilen tek kız buydu. Matematiğimin iyi olmasını fırsat bilip Betül’e matematik öğretmeye başladım.
'); '); ');
İlk dersi almak için benim evime geldi. Evde her şey hazırdı eksiksiz bir biçimde Betül’ü bekliyordum. Betül’de baya baya hazırlanmış bir biçimde geldi. Derin göğüs dekoltesi altsız etek ve dalgalı dağınık saçlar. Ben buna önce kitapları sıraladım ben konu anlatırken benim penisimi okşamaya başladı bende onun bacaklarını okşamaya başlayınca birazcık ileriye gittim. Elimi bacak arasına doğru soktum ve birden inlemeye başladı. Bakir olmadığını zaten biliyordum ben bu kızın. Masanın üzerindeki kitapları temizleyip masanın üzerine yatırdım ve orada bir güzel düzdüm. Sonra gömleğini parçalayıp göğüslerini dışarıya çıkardım. Göğüslerini yalarken de de zaten kızın  göbek deliğine boşaldım çoktan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder