22 Ocak 2017 Pazar

İLK BAKIŞTA BENİ DOYURABİLECEĞİNİ DÜŞÜNMEMİŞTİM

Bazen öyle anlar geliyor ki kendimizden emin bir şekilde kesin böyledir diyebiliyoruz. Genelde bunu SEKS HİKAYELERİ olarak tanımlıyoruz. Yani bir şeyden bahsederken sürekli abartıp doğruymuş gibi kabul ediyoruz. Sizlere başımdan geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum. Banu bu arada ben. 25 yaşında bir bayanım. Sürekli bana çiçekler gönderen ve benimle ilgilenen bir komşum vardı. Dul olduğumu biliyordu. Sanırım benimle beraber olmak için bütün çabası. Bende bir ara niyeti bozdum ve neden olmasın diyerek onu evime davet ettim. Ne yapacağımızı önceden bildiğim için ona göre kıyafetlerimi giydim.
'); '); ');
Geldiğinde salona davet ettim ve içki alır mısın ? diye sordum. Varsa tekila dedi. Babasının evinde tekila içiyormuş gibi. Bende kalmamış diyerek votka uzattım. Alkollerimizi yudumlarken sohbet etmeye başladık ve bir süre sonra asıl niyetimize geçtik. Yatak odasına davet ederek. Yatağın üstüne çıktım ve onu bekledim. Merak ediyordum nasıl bir şeyle karşılaşacağımı. Üzerindekileri çıkardı ve en son iç çamaşırını da çıkardıktan sonra yok artık bununla mı doyuracak beni imkansız dedim. Aleti küçüktü. Daha sonra buraya kadar gelmişken bir şans vermek istedim ve bunu iyi ki yaptım diyebilirim.Bu zamana kadar görmediği muameleyi bana gösterdi ve ufacık aletiyle beni 2 kez orgazm etti. Daha sonra anladım önemli olan boy değil işlev olduğunu. Ne zaman SEKS HİKAYESİ başlığı altında bir şey okusam bu anım aklıma gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder