18 Ocak 2017 Çarşamba

Annemle Du�ta Islak Islak Siki�tik

Herkese merhabalar ben 24 ya��nda uzun boylu yak���kl� bir gencim ismim Vedat. Laz� a��r� uzatmadan �z annemle o muhte�em siki� anlar�m�za ge�mek istiyoum. Ge�ti�imiz g�nlerde kolumu k�rd�m bu nedenle de banyo yapamam��t�m lakin daha fazla dayanamad�m ve 3 g�n sonra du�a girdim. ama banyoda tek ba��ma y�kanmam m�mk�n de�ildi. Ben de hemen bana yard�m etmesi i�in anneme seslendim. Ben y�kanamay�nca annem ne yaps�n hemen e�oflanlar�n� giyip banyoya geldi. Ensest seks hikayeleri gelmi�ti akl�ma okudu�um.

lakin e�ofman�n alt�na ne s�tyen ne de k�lot giymi�ti. Annem beni keselemek i�in e�ildik�e g�t� kabak bu gibi ortaya ��k�yordu. durum b�yle olunca da benim sikim kalkmaya ba�land�. Haliyle ��pla��m annem de sikimin kalkt���n� ayr�m etti. Zaten o ti��rt� �sland���nda annemin meme u�lar�n� g�r�nd���nde sikimin kalkmamas� olas� de�ildi. bireyin annesi dahi olsa hormonlar sonu�ta kalk�yor siki. Beni y�karken annem onu dikizledi�imin �ok fark�ndayd�. Hatta  bundan sonra �n�mde e�ilmeye ve memelerini bana s�tt�rmeye ba�lanm��t�r.  bundan sonra her dokunu�u benim i�in tahrik edici bir davran��t� her dokundu�unda kalbim sanki sikime birazdaha kan pompal�yordu ve sikimin inmeye hi� niyeti yoktu. Sikimi keselemeyi bitirdikten sonra beni aya�a kald�rd�. Hem ben hem de sikim art�k kalkm��t�k. Annem sikime bak�p onu eline alarak �bu benim i�in mi sertle�ti� dedi. Valla hi� utanacak halim yoktu derhal �sen s�tyensiz k�lotsuz gelirsen sertle�ir tabi� dedim.

Ben �yle dendi�inde hemen sikime g�zlerini dikti. Babana �ekmi�sin sikin baya b�y�k dedi. Ve birden elleri ile sikime otuz bir �ektirmeye ba�land�. Eline almas�yla benimkinin dahada sertle�mesi bir oldu. Sikim o kadar sertle�mi�ti ki art�k can�m ac�yordu ve anneme can�m ac�yor b�rak biraz insin dedim. Ben �yle diyince bo�altal�m o zaman da can�n�n ac�s� ge�sin dedi ve �n�mde diz ��kerek sikimi �ncelikle eliyle s�k� s�k� tutup sonra bir defada a�z�na sokuverdi. fakat sadece sikimin ba��n� ve bir y�n�n� i�ine alabilmi�ti. Annemin Sikimi yalamas� beni dahada ��lg�n etti ve arada bir sikimi a�z�ndan ��kar�p ta�aklar�m� yalayarak oohhh �ok fazla g�zeelll diye inliyordu.

Tek elimle annemin sa�lar�n� s�k� s�k� kavram��t�m ve a�z�na  bundan sonra ben sikimi sokup ��kar�yordum. Annem ba��n� sabit tutuyor ben a�z�n�n i�ine girip ��k�yordum. Sonra sikimi elime ald�m ve annemin dudaklar�na s�rterek sikimi koklatt�m. art�k sik beni diye inlemeye ba�lam��t�. Aya�a kalkt� ve derhal �n�mde birazc�k domalarak elleriyle am�n� aralad�. Ben tek kolla hala istedi�im gibi davranam�yordum. Ben birka� defa denedim ama olmad� sonra annem bakt� olmuyor sikimi eline ald� ve am�na s�rt�p hadi sok �imdi diyerek bana yol g�sterdi. Annem am�na dayay�nca itekledim ve annemin i�ine giriverdim o kadar g�zel ve �slakt� ki girer girmez bo�almal�k olmu�tum. Bakt�m bo�alaca���m anneme yava� ol olmadan am�na bo�al�cam dedim.

Ben �yle deyince korktu ve i�inden ��kard� beni y�z�n� d�nerek yine sikimi eline al�p otuz bir �ekmeye ba�lad�. Bakt� ben sakinle�tim derhal yine domald�m. Annem yard�m etmeden bu kez tek seferde am�na girdim. lakin bu defa yine zor dayan�r bir duruma gelmi�tim. Bu kez annem de daha �ok fazla zevke gelmi�ti. San�r�m yava� yava� onu sikmem dahada azd�rm�� ve kendini bana �arpmaya ba�lam��t�. Biraz sonra da figan atmaya hadi o�lum daha h�zl� sik anneni diyerek kendini bana �arpmaya ba�land�. Ben yine bo�alacak bir hale geldim. fakat annem durmuyordu daha h�zl� bir bi�imde i�imde gidip geliyordu. Daha sonra tam ben bo�alacakken beni i�inden ��kart�p �n�mde diz ��kerek y�z�ne kar�� bana otuzbir �ekmeye ba�lanm��t�r.

Ben annemin am�ndan ��kt���m zaman zaten ufaktan bo�almaya ba�lam��t�m. Annem sikimi y�z�ne do�ru tutarak otuz bir �ekiyordu. B�y�k patlamam� i�te o andan sonra y�z�ne do�ru yapt�m. Ayakta zor duruyordum ve annemin y�z�ne bo�al�rken sa�a sola dayan�yordum. Sikimde son damla da bo�alana kadar annemin y�z�ne f��k�rtt�m. lakin annemle i�im bitince  i�ime bir pi�manl�k d��t�. Benimle t�pk� duygular� ya�ayan varm� bilmiyorum fakat sizce sebep �yle oldu arkada�lar sizin de ensest hikayeniz olduysa olduktan sonra ne hissetti�inizi yorumlarda yazar m�s�n�z?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder