25 Ocak 2017 Çarşamba

Baldızıma Götten Girdim


Selam adım murat 31 yaşımdayım 10 yıllık evliyim ve karım ayteni sürekli ısrar etmeme rağmen götünden sikemiyordum bende kafama koydum baldızımı sikeceğim baldızım ayşe 21 yaşında 3 yıllık evli yuvarlak ve dolgun kalçaları beni deli ediyordu bir günnkafama koydum bir akşam bacanağımın babası kalp ameliyatı oldu ve hastanede refakatçi olarak kalacaktı, baldız o geceyi bizim evde geçirecekti karımı nasıl ikna edebilirdim ki kardeşini sikmemi kabul etsin o nedenle çayına uyku ilacı koydum. Baldızın kolasına azdırıcı damlamı damlattım bana itiraz etmesin istedim. Karım uyuduktan sonra baldızım odasına geçti ve ben bir duş alıp uyuyacağım dedim iyi geceler demek için odalarımıza geçtik sonra ben damlanın etkisini beklerken sıkıldım banyoda 31 çektim daha sonra odama geçim plan yapmaya koyuldum, nasıl olacak nasıl yapacağım derken banyonun kapısı birden açıldı baldız ilacın etkisi ile ateşini söndürmeye banyoya girdi ve beni uyudu sanıp kapıyı kilitlemeden banyo yapıyordu amını okşayarak 52 çekiyor, göğüsleri dimdik ve kocamandı onları okşuyordu ben delikten onu izlerken yeni banyodan çıktığım için çırılçıplaktım dal taşak banyoya daldım elini ağzına götürdü ve sadece ay diyebildi bir eli ile de amını kapatmaya çalışıyordu ama nafile gögüsleri boşta idi direk yanına gittim. Göğüslerine elimi attığım an seni istiyorum benim ol dedim. O Sadece ablam diyebildi uyku ilacı attım dedim, sikimi eline verdim ve okşamaya başladı sonra hemen dudak dudağa yapıştık yukarıdan aşağıya doğru yalamaya ve öpmeye başladım oda beni öpüyordu sonra ben sikimi em dedim Ayten ben hiç ağzıma almadım dedi, bende yazık bacanak o kadar istemiş almamış dedim ağzına al hoşuna gitmezse çıkar dedim birazda mecburdu çünkü alev alev yanıyordu ağzına aldı şeker yalar gibi yalıyordu ben iyice soktum boğulacak gibi öksürdü çıkartım hemen arkasına geçtim götten sikmek için hayır dedi bunu da yapmamıştı fakat onu ikna ettim kremleyim 18 cm yarak yağ gibi kayganlaştırılmış kremle göte yavaş yavaş soktum inliyordu ve derin derin nefes alıyor ben birdaha yüklendim çok büyük çığlık attı sonra amını yaladım 2 posta da amdan siktim güzelce banyo yapıp yattık sabah karım hiç bir şeyden habersiz uyandı ve şimdi baldız benim ikinci karım oldu onu 14 düncü defa siktim 6 ay içinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder