22 Ocak 2017 Pazar

SIRAYA GİREN BENİ SİKTİ

Benim anlatacağım öykü aslında biraz dağıttığım ve çok net hatırlamadığım bir geceye ait. Ama yaşanmış seks hikâyeleri arasında severek okunan hikâyelerden birisi olacağına eminim.
Üniversiteye başladığım ilk yıl erkek arkadaşımla tanıştım ve kısa bir süre sonra beraber yaşamaya başladık. Dolayısıyla üniversitenin ilk yılından anlattığım gecenin geçtiği üçüncü yıla kadar yaşadığım bütün sex hikâyeleri erkek arkadaşımla ilgiliydi. Ama son 6 ayda aramız bozulmaya başlamıştı. Ünlü bir film oyuncusuna benzetilen çok güzel bir kız olduğum için de etrafımda dolanan erkeklerin sayısı artmaya başlamıştı.
'); O gün beni partilerine davet eden okulun futbol takımının davetini kabul ettim. Bunu erkek arkadaşıma söylediğimde ise atamızda sıkça yaşanmaya başlayan kavgalardan birisi başlamış oldu. Erkek arkadaşım partiye gelmeyeceğini belirtti, benim gitmemi de yasakladı. Bunun üzerine ben de sinirlendim ve ‘sen kim olduğunu zannediyorsun da bana yasak koyuyorsun’ diyerek yanından ayrıldım. Tahmin edebileceğiniz gibi birkaç saat sonra partideydim. Partide çok fazla kız yoktu hatta sadece birkaç tane kız vardı ama bu durumu önemsemedim. İlgilendiğim tek şey içmekti, iki saat kadar sonra da neredeyse yürüyemeyecek kadar sarhoş olmuştum.
');
O geceden hatırladığım çok fazla bir şey yok. Sadece yatakta olduğumu ve yüzleri değişen erkeklerin sürekli üzerimde gidip geldiğini hatırlıyorum. Bazen de kıçımda hissettiğim bir aletin acısı ile bağırdığımı hayal ediyorum. Sonuçta sabah uyandığımda alkolün tesiriyle başımda ve kıçıma girmiş olan yarakların tesiriyle de kıçımda ağrılar vardı. Sonradan öğrendiğime göre futbol takımının neredeyse tamamı sırayla beni sikmişti. Hatta bunu telefonla kayıt altına alanlar da olmuştu. Aldatma hikâyeleri arasında da sayılabilecek bu öykümün gördüğüm tek kanıtı ise futbol takımının amigosunun beni sikerken çektiği videosu olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder