22 Ocak 2017 Pazar

SİK DEDİM SİKTİ

Bizim kapıcının oğlu 16 yaşında ama sakalları çıkmaya da başladığı için 2 metreye yaklaşan boyu ile televizyonlardaki jönleri aratmıyordu. Ben de 30 yaşıma girmeme rağmen hala mankenlerle kıyaslanacak kadar diri bir vücuda sahibim. Kocam da beni yeterince tatmin edemediği için hayalimde canlandırdığım aldatma hikâyeleri için başrolde oynattığım kişi de bahsettiğim bu delikanlı oluyor.
Hayaller ve fanteziler olunca işler kolay ama gerçek hayata gelindiğinde öyle olmuyor. Çünkü gerçek sex hikâyeleri olarak yazılan öykülerde anlatılan erkeklerle her zaman karşılaşmak mümkün değil. Bahsettiğim kapıcının oğluna bin bir türlü cilve yapmama rağmen beni sikmek aklına gelmiyordu. Gelişmiş vücuduna rağmen oldukça utangaç ve bayanların yanında rahat edemeyen bir delikanlıydı. Bir de aramızda işçi-işveren ilişkisine benzeyen bir ilişki olunca yaptığım cilveleri anlamıyordu. İşçi-işveren ilişkisi dedim çünkü asıl kapıcımız olan babası biraz serseri bir tipti. O dışarıda meyhanede sarhoş olurken ya da bulduğu orospuları sikerken apartmanın bütün işlerini oğlu yapıyordu. Oğlana yaptığım cilveleri ona yapsaydım hatta birazcık flört etseydim beni gebertene kadar sikeceğinden eminim.
'); ');
Ama oğlu bu işlerde biraz tecrübesiz ve utangaçtı. Sonunda bir gün tamamen çırılçıplak kaldım ve kapıcıyı arayarak marketten şeker alıp gelmesini söyledim. Tabi şeker bahaneydi. Kapıcının oğlu zili çalınca gözetleme deliğinden baktım ve yalnız olduğunu onayladım. Çıplak olarak kapıyı açtığımda şaşkına döndü, elindeki şekeri düşürdü. Şekeri umursamadan kolundan tutup içeri çekerken kulağına fısıldadım ‘sik artık beni, utanma’. O da biraz utangaç olsa da lafımı ikiletmedi. Muhtemelen daha önce kadın silmemişti. Üzerindekileri neredeyse parçalayarak çıkarttı. İçime girdiğinde ise boşalması bir dakika bile sürmedi. Ama çok çabuk tekrar hazır hale geliyordu. O gün ve ilerleyen günlerden bazılarında beni üst üste 5 -6 kere siktiğini bilirim. Lisede okuduğuna gör,e benim de liseli seks hikâyeleri arasında sayabileceğimiz bir öyküye böyle sahip olduğumu söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder